Vraag

Proximus TV - Probleem - Niet gekend

  • 13 April 2018
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Dag 2 zonder tv. Begon met haperingen in het beeld, na een heropstart deed hij NIKS meer. 4 x iemand aan de lijn gehad ondertussen.
Reset decoder, Reset modem, nieuwe kabels & alsook eens proberen met een wifi bridge heeft niks uitgehaald.
De bridge heeft trouwens veel moeite met wifi verbinding en werkt meer niet dan wel.
Er komt binnen enkele dagen een technieker.Ik lees nu wel over de 85€. Maar vanaf wanneer betaal je deze dan?
Ik vind het al erg dat je als trouwe klant moet betalen bij een probleem die je gewoon zelf niet opgelost krijgt!
Bij Happy House krijg je deze dienst GRATIS.
Ik hoop alsnog een bevestiging te krijgen dat dit zo zal verlopen en ik geen technieker hoef te betalen.
Het is niet de eerste maal dat ik problemen ondervind ( zie maar mijn eerste facturen ), en duurde weken vooraleer alles in orde was!
Stel me niet te leur Proximus!

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via deze link je klantennummer even doorgeven dan kunnen we dit voor je opzoeken.

Mvg WIlfried
Reputatie 3
Badge
Ik zou afspraak met technieker afzeggen en een HAPPY HOUSE bezoek aanvragen dit is gratis en je hele installatie word nagekeken en eventuele problemen opgelost.
Grtz

Reageer