Vraag

Proximus tv opname opnemen en bekijken

  • 11 March 2018
  • 6 reacties
  • 1294 Bekeken

Beste,
Sinds kort heb ik een vervelend probleem: als ik een opname opneem, en dan bijvoorbeeld in de helft van de opname beslis om de opname van in het begin te kijken, krijg ik een foutmelding dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Bij de proximus app kan ik enkel de opname stoppen en dus niet bekijken tijdens de opname.
Vroeger kon dit wel.
Nu ben ik dus genoodzaakt om te wachten tot de opname afgelopen is vooraleer ik mijn programma kan bekijken. Dit was niet zo vroeger.
Kan iemand mij zeggen hoe dit verholpen kan worden?
Dank.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi,

Je kan best bij een programma dat bezig is de optie 'herstarten' kiezen.

Groeten,

Jean-Paul
Jouw oplossing werkt inderdaad, maar omdat ik geen proximus replay heb, kan ik dan niet doorspoelen, wat dus wel kan als ik de opname maal. Op de decoder kan je dan ook gewoon tijdens de opname naar het begin kijken en tegelijk eventueel doorspoelen.
Jouw oplossing werkt inderdaad, maar omdat ik geen proximus replay heb, kan ik dan niet doorspoelen, wat dus wel kan als ik de opname maal. Op de decoder kan je dan ook gewoon tijdens de opname naar het begin kijken en tegelijk eventueel doorspoelen.
Weet niet of iemand anders hier een oplossing voor heeft, of of dit een bug in de site is van proximustv en de app?
Ter info: TV Replay+ heb ik ook niet maar ik gebruik regelmatig de ProximusTV-app die draait op mijn Windows10 laptop en daar is dit geen enkel probleem om heen en terug te spoelen, dus een bug in de ProximusTV-app zal het niet zijn!
NB: ik weet niet of het echt zou helpen maar het proberen waard om eerst eens de decdoder even stroomloos te zetten en dan terug eens te proberen met de ProximusTV applicatie.
Reputatie 6
Badge +3
Je hebt dit enkel voor op je decoder of via de app?
Je hebt dit enkel voor op je decoder of via de app?
Ik heb het niet voor op de decoder, maar wel op de app (ios) en op de website (dus het reeds willen bekijken van een aflevering terwijl de opname nog loopt. en niet via de functie 'herstarten' want omdat ik geen tv replay+ heb kan ik dan niet doorspoelen).

Reageer