Proximus TV op Windowsphone


Tot enkel weken geleden werkte de Proximus app perfect op mijn GSM. Ineens werkte deze niet meer. Na enkel dagen geprobeerd te hebben,heb ik uiteindelijk de app verwijderd en probeer ik hem opnieuw te installeren. Helaas lukt ook dat niet en krijg ik de volgende foutmelding: 0x80073D05
Wie kan mij helpen?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat klopt,

de nieuwe versie van de tv app wordt niet langer ondersteund door Windows phone.

Enkel via iOS en Android.

Geert
Reputatie 7
Badge +3
MvG1969Welk GSM toestel gebruik je precies?

Groeten Geert
ik heb al een tijdje gedaan wat Microsoft ook al een tijd gedaan heeft, namelijk mijn windows phone in de steek gelaten ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Welke windows versie staat er juist op je gsm?
Ik vraag mij eigenlijk ook af of de nieuwe versie va PXTV-app wel nog de windows phone ondersteunt?
Ik vrees van niet?
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, bij mij werkt het nog, maar ik heb de app niet opnieuw moeten installeren. (Het is dus niet de laatste versie van de Prox TV app , hoera gezien de problemen daarmee), maar ik vrees het ergste voor de toekomst want:
Helaas, helaas rond 7 augustus is het definitief gedaan met de officiële ondersteuning van de Windows phone door Microsoft.
Alle verdere apps o.a. van Proximus zijn alleen voor Android en Ios. Spijtig, want al met al was de Windows phone een van de veiligste en minst 'commerciële' smartphones op de markt. En nee hoor, Proximus informeert zijn klanten weer niet.
RIP mijn uitstekende windows phones.😢 😢 😢
Een Nokia Lumia 830
Windows 10 Mobile
Reputatie 6
Badge +2
Dat Microsoft Windows phone niet meer zal ondersteunen ben ik eerlijk gezegd niet rouwig om.
De beschikbaarheid van apps voor Windows phones is altijd zeer ondermaats geweest, de meeste apps zijn enkel beschikbaar voor Android en IOS, dat is de reden waarom ik nooit een Windows phone heb aangeschaft.
Daar moet ik je meer dan 100% gelijk in geven ik had ook vlug spijt dat ik die gekocht had.

Reageer