Beantwoord

Proximus tv op pc met windows ...

  • 28 March 2019
  • 14 reacties
  • 1537 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
Misschien heb ik info gemist, maar toch op snelheid gepakt door Proximus ...
Deze avond wilde ik via mijn app op pc met windows naar Proximus tv kijken ... kreeg de vermelding die hier in bijlage gevoegd is .
Proximus tv wordt niet meer ondersteund onder windows ...
Waar is dat aangekondigd ? Heb ik dat gemist ?
Nu kan je nog mits aanloggen op www.proximustv.be op pc kijken .
Even nagegaan op mijn ipad. Daar werkt de app voor Proximus tv nog wel . Dus wel support voor IOS.

Beetje raar ....

Ro
icon

Beste antwoord door GeertC 29 March 2019, 09:16

Bekijk origineel

14 reacties

Inderdaad werd hier op het forum een tijd geleden reeds gemeld dat de app niet meer werkt en je via de web gebaseerde applicatie moet kijken en dat de web gebaseerde applicatie zal aangepast worden zodat je hiermee de zelfde functionaliteit gaat krijgen, maar wanneer dit zal afgerond zijn kom men niet zeggen en inderdaad heel raar dat het dan bij iOS nog wel werkt of is dit ook maar tijdelijk !
Reputatie 5
Badge +1
Martin, vind je niet “ongepast” dat PROXIMUS hier zo weinig de klanten informeert ... ineens is het zo ver en je moet als klant met verwondering vaststellen dat een app niet meer functioneert. En inderdaad is er ook zoiets gepland voor IOS ?
Verdorie waar is hier de klantgerichtheid ?,,.
Uiteraard Ro zou het niet meer dan normaal zijn dat de klanten van zoiets op de hoogte zouden moeten gezet worden, ik was eveneens zeer verbaasd toen ik de windows app opstartte en eens de melding kreeg dat het niet meer ondersteund werd, ik ben direct gaan zoeken op hun site om daar iets over te vinden maar nada ….
Reputatie 5
Badge +1
Hier verwacht ik op z'n minst toch enige reactie/info van Proximus !
Reputatie 7
Badge +3
De Windows store zal op korte termijn volledig verdwijnen, hierom wordt de proximus tv app enkel nog op android en apple store aangeboden.

Op een Microsoft/Windows pc kan je tv kijken via de website www.proximustv.be (via de browser internet explore)

Groeten Geert
dus als ik het goed begrijp walt de PX TV app voor WINDOWS pc weg en niet voor de MAC pc !
Wat is dan de reden dat het voor de MAC blijft en niet voor WINDOWS pc ❓
Reputatie 5
Badge +1
Dank GeertC voor het gedeeltelijk antwoord. Maar is deze info ook officiëel ergens door Proximus gecommuniceerd ? Of hebben we dit als gebruiker on the spot mogen ervaren.
En ... de vraag van Martin is pertinent en vraagt zeker een verduidelijking.
Waarom niet op Windows , maar wel op IOS ?

Graag antwoord.
Reputatie 7
Badge +3
de informatie die wij als werknemer binnen Proximus gekregen hebben is dat de Windows store gaat verdwijnen en daarom de tv app enkel nog op android en apple store te gebruiken is. Meer info hebben we helaas niet gekregen.

Geert
En is die informatie dan niet bij de bevoegde dienst/ingenieurs op te vragen ?
Reputatie 5
Badge +1
Inderdaad Martin , terechte opmerking.
GeertC , dergelijk ingrijpende beslissing naar klanten toe , dient toch gedocumenteerd te worden en op zijn minst tijdig aan de klanten meegedeeld te worden.
En waarom klanten met IOS wel en met Windows niet ? Toch terechte vraag , niet ?
Reputatie 3
Badge
Ik kijk proximus tv op mijn pc waar windows 7 ultimate is geinstalleert via de browser van MOZILLA FIREFOX werkt tot op heden perfect.( hopelijk blijft dit zo nu ik dit hier allemaal lees ).
kun je dan opnames bekijken ook?
Reputatie 3
Badge
Martin,
mijn opnames bekijk ik met internet explorer tot op heden heb ik daar nog problemen ondervonden,

via firefox lukt het niet om opnames te bekijken enkel tv( zou in de toekomst moeten mogelijk zijn maar dat

zijn ze al meer dan een jaar aan het zeggen).
Bedankt Ronaldo om het te verduidelijken,

want ik dacht als je zei " FF werkt tot op heden perfect" dat je hiermee zowel live als opnames bedoelde.
Ik hoop het ook dat het binnenkort in orde komt

Reageer