Beantwoord

Proximus TV - Mijn opnames bekijken - via Internet Explorer werkt niet meer

  • 1 December 2017
  • 9 reacties
  • 463 Bekeken

Sinds enkele weken lukt het niet meer om "mijn opnames" in mijn browser Internet explorer te bekijken. Ik krijg steeds pagina niet gevonden en de informatie van een missing person.
Gewoon live TV bekijken lukt wel.
Ik heb al enkele keren contact gehad met de helpdesk, maar niets van hun suggesties werkt.
Het problem doet zich niet voor via de app van mijn gsm of via de tv.
icon

Beste antwoord door Wim VL 30 July 2018, 08:53

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens met een andere browser getest ?
Als je Edge of Chrome gebruikt zal je de volgende opmerking krijgen indien je opnames wilt bekijken:
"Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken"
In Chrome is deze functionaliteit nog niet beschikbaar. Ik heb in IE al cookies verwijderd, historiek,... en andere zaken gewist. Maar niets helpt.
Je hebt toch geen een of ander ad-blocker actief staan .
Probeer ook eens als IE opgestart hebt en dan de toets combinatie
CTRL+SHIFT+P
indrukt
om dan in dit nieuw geopend venster nog eens te proberen.
Mijn opname van gisteren kan ik bekijken. (Ik hoef er niet in private modus voor te gaan)
Oudere opnames werken niet. Zal nu afwachten met nieuwe opnames die ik doe.
'k vraag mij af als je de decoder moest eens heropstarten (even stroomloos zetten ) of je ze dan niet zou kunnen bekijken.
Via de decoder op mijn tv kan ik de opanmes bekijken dat is geen probleem. En indien er recente opnames ontbreken moet ik de decoder volledig herstarten. Dat probleem met zijn oplossing ken ik al langer en pas ik geregeld toe.
Kijken via de app op mijn gsm is ook geen probleem. Enkel bekijken via IE gaf problemen de afgelope tijd.
Ik volg het nu op voor mijn nieuwe opnames.
zelfde probleem hier maar wat is de oplossing?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tony,

helaas is het niet mogelijk al je opnames te bekijken omwille van auteursrechten.
Ik zie ook dat je over een V5 decoder beschikt met harde schijf. Indien je opnames worden opgenomen op de harde schijf kan je deze niet bekijken via de applicatie.

MVG,

Wim

Reageer