We ondervinden een tijdje dat onze router om de 5seconden alles aan het herstarten is (tv, internet, WiFi). Kan iemand me zeggen wat er gaande is en/of we de enigen zijn die dit probleem ondervinden?
alvast bedankt.
We ondervinden een tijdje dat onze router om de 5seconden alles aan het herstarten is (tv, internet, WiFi). Kan iemand me zeggen wat er gaande is en/of we de enigen zijn die dit probleem ondervinden?
alvast bedankt.
@miro Kan je je profiel aub aanvullen met gsm-nr en e-mailadres zodat we dit in orde kunnen maken voor u, samen met uw decoder.
Daar gaan we weer!!!! Het is 22h en alles valt hier ineens weer uit. Modem herstart tot 3x toe en na de 4de keer is deze iets of wat stabiel. Dit gebeurd nu wekelijks en is erg irriterend. Zoals het
Alvast bedankt voor jullie begrip en snelle reactie.
Mvg
bedankt.
dat kan elke dag.
we doen voor jou het nodige, wanneer kan er iemand van Bpost bij jou langskomen met een nieuwe bbox3 modem?
Geert
die bbox2 modem best laten omruilen door een bbox3 de oude bbox2 moet je zelf niet meer terugsturen naar proximus.
Als iemand van de Prox forum medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze dit verder regelen voor u.
We ondervinden een tijdje dat onze router om de 5seconden alles aan het herstarten is (tv, internet, WiFi). Kan iemand me zeggen wat er gaande is en/of we de enigen zijn die dit probleem ondervinden?
alvast bedankt.
ik heb dat ook regelmatig voor dat alles uitvalt en ik de modem moet uittrekken om terug internet te krijgen. soms 1x per week, soms om de 2 weken.
wel heel storend met al dat thuiswerk tegenwoordig als je juist in een meeting zit en je 10 min moet wachten vooraleer alles terug opgestart is.
is een bbox2 modem.
Tegen 23h is de modem voor de zoveelste keer nu uitgevallen en start deze weer automatisch weer aan. Dit gaat nu al een tijdje aan de gang……
mvg
we stellen bij de metingen geen onderbrekingen vast op de server, als de internetverbinding wegvalt stel je dan effectief vast dat de modem uitgevallen is?
Geert
Geachte,
De nodige klanten nummer werd toegevoegd aan mijn profiel.
Alvast bedankt.
Mvg
kan u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegen?
Dan kunnen we enkelen testen uitvoeren om te zien wat er gaande is.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.