Beantwoord

Proximus tv digicorder verkeerd lijnnummer

  • 15 May 2020
  • 7 reacties
  • 1348 Bekeken

Ik ben zonet verhuisd van mijn ouderlijk huis naar een eigen huis. Ik had al eens alleen gewoond dus ik had reeds een digicorder. De digicorder draait nu nog op het lijnnummer van mijn ouders. Kun je deze overzetten naar ons nieuw lijnnummer zonder iets af te sluiten bij mijn ouders?

icon

Beste antwoord door Martin 16 May 2020, 10:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Proximus heeft ook het MAC adres nodig van uw decoder, deze bevind zich onderaan de decoder op een sticker. Buiten dat heeft Proximus het lijnnummer van je huidige woonst. In het weekend kan je ook bellen naar de technische dienst om dit te wijzigen: 0800 22 800. Anders is het afwachten tot maandag wanneer de Proximus medewerkers terug online komen.

Ik ben zonet verhuisd van mijn ouderlijk huis naar een eigen huis. Ik had al eens alleen gewoond dus ik had reeds een digicorder. De digicorder draait nu nog op het lijnnummer van mijn ouders. Kun je deze overzetten naar ons nieuw lijnnummer zonder iets af te sluiten bij mijn ouders?

@ninathienpont Om uw oude decoder te desactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies.
Als u niet vanaf uw vaste lijn belt, zal u worden gevraagd uw klantnummer in te voeren.
Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vindt u uw klantnummer?).

Zet je decoder daarna zonder spanning en neem je die mee naar de nieuwe woonst en zet die daar terug op.

Reputatie 6
Badge +3

@Martin :  Ben je dan absoluut zeker dat de decoder van de ouders ook niet gedeactiveerd geraakt? Want dat wil de topic starter vermijden. Want daar is dat wel het correcte lijnnummer.  

Dan moet de decoder van haar ouders zelf die bij haar ouders blijft staan gewoon ook terug aangezet worden en het lijnnummer ingevoerd worden van haar ouders, had ik inderdaad erbij moeten vermelden.

Reputatie 6
Badge +3

Jouw oplossing is correct en het snelste om uit te voeren. Als de topicstarter tegen haar ouders zegt dat ze de handeling uitvoert, is het gewoon het lijnnummer in te geven zoals jezelf zei. Normaal gezien gaat dit ook niet veranderen aan de cloudopnames of indien het nog gaat over de decoder v5 met HDD, met de opnames.

Ja normaal gezien zou dit inderdaad moeten lukken.

Bedankt voor de hulp! @Martin @familievandesype 

Reageer