Vraag

Proximus TV applicatie - login gegevens niet correct

  • 20 February 2019
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Beste,

Ik heb een tuttimus abonnement met Proximus TV. De applicatie is geactiveerd maar telkens wanneer ik tracht in te loggen met mijn gegevens (dezelfde gegevens als MyProximus) krijg ik de melding "de login gegevens zijn niet correct". Ik heb hiervoor reeds contact gehad met Proximus via de chat en de persoon in kwestie wist mij te zeggen dat er een configuratie miste in mijn account, dat dit aangepast ging worden en dat ik later nogmaals moest proberen. We zijn nu 3 weken verder maar ik heb nog steeds hetzelfde resultaat.

Zou het mogelijk zijn om de configuratie van mijn account te bekijken en dit probleem op te lossen aub?

Alvast bedankt!
Steven

This topic has been closed for comments

4 reacties

Wat een ROT PROVIDER van kastje naar de muur
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steven, we keken de configuratie even na en die ziet er aan onze kant goed uit. Kan je de app even verwijderen, opnieuw installeren, en laten weten of dat voor verbetering helpt?
Beste Linos,

Bedankt voor uw reactie. Het verwijderen en opnieuw installeren van de applicatie heeft spijtig genoeg geen verschil gemaakt. Heeft u nog andere ideeën?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Steven
Reputatie 7
Badge +4
Zeker, stuur je ons via deze link even de gebruikersnaam door die je gebruikt bij het (pogen tot) aanmelden?