Beantwoord

Proximus tv app wil niet activeren


Bij het aanmelden op de tv app van proximus krijg ik telkens de melding dat deze niet geactiveerd is voor mijn account.
Kan iemand mij hier bij helpen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wim VL 4 June 2018, 08:37

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Steve, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Beste Wim,

Opgelost!
Bedankt!

Mvg
Steve
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Via IPad kan ik niet meer op de nieuwe PROXIMUS tv app, deze app heeft zich aangepast via de updates en heeft een nieuw logo ( met duiveltje)
Deze nieuwe app start echter niet op en blijft zoeken.......
Ik heb geprobeerd om de oude app terug te zetten maar deze verschijnt niet maar in de app overzichten bij IOS.
Op verzoek assistentie gekregen van een PROXIMUS technieker 02 235 40 00 deze wist te vertellen dat e een bettje geduld moesten hebben. Toen ik hem vroeg waarom pro
Proximus dan de oude app reeds verwijderd had als zijn nieuwe nog diende geactiveerd te worden. Hierbij legde de Proximus de Hoorn neer, einde gesprek!
Zitten als sind 01 juni zonder Proximus tv, dus we zijn de vierde dag ingegaan en nog niet opgelost. Wat een organisatie.
Een oude app verwijderen en een nieuwe app ter beschikking stellen welke niet deftig werkt.
Welke slimme doet nu zoiets.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, ik meet nochtans niet meteen een probleem uit, hoe komt het dat je zonder vaste tv zit? Kan je nog eens proberen van de app opnieuw te installeren? MVG, Wim
...
Hallo, ik meet nochtans niet meteen een probleem uit, hoe komt het dat je zonder vaste tv zit? Kan je nog eens proberen van de app opnieuw te installeren? MVG, Wim
.
Proximus TV op mijn iPad, heeft niets te zien met mijn vaste tv. Deze vaste werkt normaal.
Heb de app (op mijn IPad) al driemaal geherinstalleerd, steeds blijft de software in het rondjes draaien en wordt er geen verbinding gemaakt.
.
Hallo, heb hier net hetzelfde probleem maar dan op een Samsung tablet met Android 5.0.2.
App al meerdere keren geïnstalleerd zonder resultaat. Blijft tot in de eeuwigheid rondjes draaien om te laden / verbinding maken. Soms verschijnt het beginscherm met tv programma's en opnames van decoder, maar van zodra je iets aanklikt begint het rondjes draaien opnieuw en keert alles terug naar beginscherm...
Alles werkte goed tot gisteren in de vooravond (ongevraagd) de app geüpdatet werd.

Met vriendelijke groeten,
Marc
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb een Samsung tablet Tab4 ook met Androud, 5.0.2, en kan de nieuwe app wel inladen, maar kan er niks mee doen d.w.z . niet live kijken, niet programmeren, niet naar opnames kijken… dus ook niet naar TV casten.
Met mijn smartphone S6 Edge met Android 7.0 werk echter wél alles perfect. Zij het vanuit vertikale stand. Blijft dat zo? Ik kon voorheen alles heel goed uitvoeren op mijn tablet en heb geen zin om mij enkel hiervoor een nieuw exemplaar aan te schaffen! Hopelijk komt hiervoor nog een oplossing!
Reputatie 7
Badge +4
Bedankt voor jullie feedback - we zijn hiervan op de hoogte en werken eraan om de performantie te verbeteren. Intussen is het het eenvoudigst om de app te stoppen (‘force stop’ de app, niet verwijderen) en deze vervolgens opnieuw op te starten. Als er dan echter nog altijd niets oplaadt, herstart je best je smartphone/tablet. Het kan een tijdje duren om alle gegevens op te laden de eerste keer, maar vervolgens wanneer je in de app bent, zou dit veel sneller moeten gaan.
Bedankt voor jullie feedback - we zijn hiervan op de hoogte en werken eraan om de performantie te verbeteren. Intussen is het het eenvoudigst om de app te stoppen (‘force stop’ de app, niet verwijderen) en deze vervolgens opnieuw op te starten. Als er dan echter nog altijd niets oplaadt, herstart je best je smartphone/tablet. Het kan een tijdje duren om alle gegevens op te laden de eerste keer, maar vervolgens wanneer je in de app bent, zou dit veel sneller moeten gaan.
.
Diverse malen PROXIMUS app gestopt, iPad reeds driemaal herstart procedure laten doorlopen,
Niets baat!! P-app blijft doordraaien en er gebeurt niets!
Reputatie 7
Badge +1
Idem dito op mijn Samsung Tab4 Android 5.0.2..Bij mij laadt de app. wél in en kan ik de opties zien, bij aanklikken van een optie blijft hij draaien en komt na een tijd terug op de opties. Ik zie dus wél "Nu op TV" en "Mijn opnames" met de bitmaps van de programma's, maar ik kan er verder niks mee.
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het onderzoeken door de betrokken diensten, van zodra ik meer nieuws heb laat ik hier iets weten.
Hier ook nog steeds hetzelfde probleem. Identiek, zie ook "Nu op TV" en "Mijn opnames" maar na aanklikken blijft hij draaien en keert terug naar beginscherm. Stoppen van app, tablet etc helpt geen zier...
Hier net hetzelfde ? Is er al een oplossing .?
Reputatie 7
Badge +4
We geven beide gevallen mee door - er wordt inderdaad gewerkt aan een oplossing!
Reputatie 7
Badge +1
Zoals ik voorheen al zei, werkt de app. op mijn Samsung S6 edge met Android 7.0 wél. Maar er zijn tekortkomingen. Programmeren kan nl. enkel per aflevering, niet voor een hele serie (de optie is niet voorzien). En het casticoon verschijnt niet in het scherm, zodat casten naar TV voorlopig niet kan. Op mijn Samsung tablet Tab4 nog steeds zelfde situatie.
Hier ook een samsung Tab4 waar de verniewde tv app wel laadt, maar hij kan niet gebruikt worden.
Geen opnames bekijken maar ook geen gewone tv in kijken.
Ik ervaar ongeveer hetzelfde, Via de website van proximus tv slaag ik er me aan te melden,
maar via de App op mijn Samsung Galaxy J5 (2017) niet. Ik krijg de melding: Geen toegang,
Deze accountgegevens die je ehbt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus
website via MyProximus.
Nu al 7 dagen zonder PROWIMUS Tv op IPad, de technische support beloofde me om tenlaatste op 6 juni 2018 een oplossing aan te bieden. Proximus Tv zou dan terug perfect werken met hun nieuwe app. Noppes dus nog steeds geen beeld!
Proximus ik zal een proberen uit te leggen aan u onbekwamer technische IT staf hoe u dit moet oplossen.
1. Zet de oude App terug en zorg ervoor dat de abonnees deze terug kunnen installeren en op deze manier verder rustig kunnen genieten van hun Proximus tv waar ze voor betaald hebben!!
2. Werk rustig verder aan uw nieuwe applicatie en laat ze proefdraaien bij mensen die hieraan willen meewerken.
3. Als alles perfect werkt met uw nieuwe app stuur dan uw abonnees een sms- je, en breng hun op de hoogte van uw perfect werkende nieuwe applicatie(app)
4. Vergeet de goed werkende oude applicatie (app) nu vooral niet terug te zetten!!

Vriendelijke groeten,
Dr. Eng. François Goffaux
Reputatie 7
Badge +1
Zoals ik voorheen al zei, werkt de app. op mijn Samsung S6 edge met Android 7.0 wél. Maar er zijn tekortkomingen. Programmeren kan nl. enkel per aflevering, niet voor een hele serie (de optie is niet voorzien). En het casticoon verschijnt niet in het scherm, zodat casten naar TV voorlopig niet kan. Op mijn Samsung tablet Tab4 nog steeds zelfde situatie.
Vandaag gemerkt dat de optie (op mijn S6 edge)"serie-opname" nu wel verschijnt als je op opnemen tikt in de TV-gids, maar de keuze "serie opnemen" geeft dan een foutmelding. Enkel de optie " aflevering opnemen" werkt.
Ik kan niet aanmelden op tv pickx app, steeds melding dat login niet gekoppeld is..
zie je op http://myproximus.be de "proximus pickx app" staan (onder mijn producten)

Reageer