Beantwoord

Proximus tv app werkt niet op mijn samsung tablet E

  • 6 April 2018
  • 9 reacties
  • 320 Bekeken

Voor de eerste keer proximus tv app geinstalleerd.installatie gelukt.synchronisatie met tv duurde heeel lang.uiteindelijk gelukt maar als ik nu tv of opnames op tablet wil bekijken lukt dit niet.het blijft laden (3 bolletjes op mijn scherm). Ik heb app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.probleem blijft.oplossing?bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 April 2018, 10:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, er zijn momenteel een aantal problemen met de app
als je me echter je login en klantennr kan doorgeven via privebericht kan ik wel even kijken of je toegang ok is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
Bij net het zelfde hoe is het opgelost geraakt?
Hey kaviak
Is nog niet opgelost.proximus werkt er blijkbaar aan maar weet niet hoelang het gaat duren.is blijkbaar probleem met tablets die android 4.4 hebben,wat bij mij dus het geval is.ik hoop dat ze het snel oplossen.mvg ilse
Reputatie 7
Badge +6
Zie ook een andere topic waar dit wordt aangekaart..
Momenteel ondervinden we hinder bij een aantal toestellen met Android 4.4 waardoor opnames en live TV niet werken en blijven laden (beeld met 3 puntjes) We werken aan een oplossing. Ik verwacht deze spoedig. Onze excuses hiervoor.
Ik wacht zelf al meer dan anderhalve week op een antwoord met een oplossing van Proximus.
Men heeft zelfs al 'een dossier geopend' omtrent mijn vraag.
Maar sindsdien is het héél stil geworden.

Ik ben er over aan het denken dit probleem te melden aan FOD Economische Zaken wegens niet levering van een contractuele dienst.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik de status van je dossier even na. Groetjes Freya
Hey thomas p
Als ik kijk naar de link die je doorstuurde is probleem al dikke week aan de gang.is echt vervelend voor mensen met tablet met android 4.4.ik hoop dat spoedig betekent dat het probleem deze week uiterlijk wordt opgelost.is geen service naar gebruikers van android 4.4 toe. laat je hier op dit topic iets weten als het opgelost is?Bedankt alvast.mvg ilse
Ik heb deze voormiddag een update van de tv app gekregen.
Schijnbaar is het probleem opgelost. Ik heb alvast een programma terug kunnen bekijken op mijn tablet.
Werkt ook bij mij na de update!ben blij!

Reageer