Vraag

Proximus tv app werkt niet met MyProximus account

  • 13 November 2018
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Wanneer ik tracht in te loggen met mijn my proximus account op de proximus tv app, krijg ik steeds de melding “dit account is niet gelinkt aan tv pakket" terwijl dit wel tussen mijn producten staat op my proximus en op mijn factuur. Pakket is ondertussen al 3 maand actief en na mails, chats en verschillende telefoongesprekken met helpdesk nog steeds niet opgelost. Kan dit aub zsm opgelost worden?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Tim, bezorg je ons via privébericht even de gebruikersnaam waarmee je je probeert aan te melden?
Beste, heb gisteren ingelogd op de proximus tv web-pagina ipv app, en bij het inloggen kreeg ik een melding, "uw proximus tv is nu geactiveerd". Nadien kon ik inderdaad inloggen op de proximus tv app. Weet niet of het de bedoeling is om dit via bepaalde weg te activeren? Indien ja, zou het handig zijn als hier van te voren informatie over verstrekt wordt.
Ter info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Net hetzelfde probleem als TimD met de app. Wat is de oplossing? Proximus TV applicatie staat beschikbaar via PC, maar op de My Proximus app staat er binnenkort beschikbaar. Graag oplossing aub.
Reputatie 7
Badge +4
Dag SCF, bezorg je ons via privébericht even de gebruikersnaam waarmee je je probeert aan te melden?

Reageer