Vraag

Proximus TV app werkt niet meer

  • 11 April 2018
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Beste

Bij de Proximus TV app kan ik niet meer aanmelden. Ik krijg telkens een foutmelding als in mijn logingegevens ingeef.

Kan dat opgelost worden?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Eline, er was blijkbaar een probleem met mijn vorige post. Hier heb je de link met uitleg om je vaste producten toe te voegen:

https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY

MVG, Wim
Beste, op my proximus zie ik geen 'vaste producten' staan. Ik kan de instructies van het filmpje niet volgen
Reputatie 7
Badge +4
Dan werd je MyProximus profiel aangemaakt met je mobiel nummer in plaats van met de 3 factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode). Kan je me even via een privé bericht je login doorsturen? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer