Beantwoord

Proximus tv app werkt niet meer


Sinds een week werkt mijn proximus tv app niet meer op 2 tablets.
Ik heb de applicatie al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
In kan inloggen en er verschijnt het hoofdmenu maar daarna kan ik geen programma bekijken.
Er blijven 3 bolletjes lopen, een soort zandlopertje.
Op mijn smartphone werkt de app wel.
Ik heb versie 4.4 android op mijn tablet, dit zou voldoende moeten zijn.
Heeft iemand zelfde probleem?
icon

Beste antwoord door ThomasP 11 April 2018, 12:05

Bekijk origineel

80 reacties

Reputatie 7
Badge +6
De update is beschikbaar gesteld in de Google Play store. Deze zal binnen dit en enkele uren beschikbaar zijn. Deze update lost het probleem op. Indien het na de update nog steeds niet is opgelost. Gelieve de app nog eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (clean install).
Reputatie 7
Badge +4
we onderzoeken dit nog verder en houden je op de hoogte
Reputatie 7
Badge +6
Ok bedankt. Ik laat het verder onderzoeken door onze teams. Hopelijk heb ik snel meer info en een oplossing!
Reputatie 7
Badge +6
Onze teams werken eraan om deze update zo snel mogelijk klaar te krijgen. Zodra deze er is, zal deze beschikbaar zijn in de Google Play Store. Ik houd jullie op de hoogte. Mijn excuses voor de hinder.

Vergeet niet, dat dit slechts is voor enkele toestellen die Android 4.4 gebruiken. Wanneer je andere toestellen hebt, kan je deze zonder problemen gebruiken.
Dat ze er aan werken om het zo vlug mogelijk op te lossen, maar morgen als de proximus medewerkers terug werken zullen ze wel op het forum meer uitleg kunnen geven hoe ver het staat.
Reputatie 6
Badge +4
Hello..Wegens de serverproblemen vorige week kunnen opnames van ma-do niet bekeken worden of gerecupereerd worden. Onze excuses hiervoor. Opnames ouder en na vorige donderdag zouden moeten lukken ; Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +3
Gaat het over opnames of over live tv kijken?
Reputatie 3
Badge +1
Beste
Als je mijn post van 1 uur geleden op deze topic naleest kan je een paar voorbeelden van
opnames zien
Reputatie 6
Badge +3
Dag Franvann, kan je mij via Privé Bericht je klantennummer bezorgen?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Swakke, kan je nogmaals proberen nu..krijg juist melding dat het probleem van de baan zou moeten zijn..mvg sabine
Reputatie 3
Badge +1
Yoepie
Klaarblijkelijk opgelost???????
Thanks
Reputatie 6
Badge +3
Kan je het nu nog eens testen?
Reputatie 3
Badge +1
Beste support medewerkers
Alles werkt tot nu perfect
Zowel op IPhone als op tablet alle functies ok
Nogmaals Thanks
??
Reputatie 6
Badge +4
Graag gedaan.. 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Er wordt volop gewerkt aan een oplossing!
Reputatie 7
Badge +6
Allen die nog steeds het problemen hebben met opnames en live tv via de Proximus TV app. Kunnen jullie de app nogmaals opnieuw installeren en proberen? Laat via dit topic dan even weten of het nadien terug werkt of niet.
Reputatie 7
Badge +6
@Jacques Michielsens, @franvann
Kan je even voorbeelden geven van uitzendingen welke niet lukken? (liveTV uitzending of opnamens, probeer eventueel beide) Kan je me ook vertellen welk toestel je gebruikt?
Reputatie 7
Badge +6
Ik weet het franvann, ik ben het topic nauwlettend aan het volgen. 🙂
Maar momenteel heb ik echt concrete voorbeelden nodig. Welke livestream of opname je probeert af te spelen. Als je me even een 2tal kan doorgeven is dit perfect en kan ik dit verder (laten) onderzoeken.

Edit: Hoe bedoel je dat je niet meer in de menu kan geraken? Zodra je de app opent, loopt deze dus vast? Je kan geen opnames of live tv meer selecteren?
Reputatie 7
Badge +6
kikkimie, kan ook jij me even voorbeeld geven van opname of live tv stream welke je probeert af te spelen. Maakt niet uit welke, bij voorkeur 2.
Super, alvast bedankt. Ne mens is rap iets gewoon en dan is weer aanpassen als het niet werkt. Terwijl zulke vroeger niet bestonden. We zijn te verwend ??
Reputatie 7
Badge +4
Emiily b , aan onze kant staat het alvast volledig actief. Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met volgende gegevens; Welke tablet je juist gebruikt (merkt , os versie) en welke foutmelding je juist krijgt als je live tv wilt kijken ?
Reputatie 7
Badge +4
Voor sommigen lijken er inderdaad problemen te zijn met de Proximus tv app , de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken aan een oplossing; Groeten, Samuel
Reputatie 7
Badge +4
hi geert
er is momenteel nog een probleem met de app voor Android,
we doen ons best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen

mvg
Inderdaad, ik heb zopas de update automatisch binnen gehad. Alles werkt opnieuw als vanouds. Clean install was niet nodig.
Bedankt! ☺☺️
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen Geert! Fijne dag nog toegewenst. Grtjs, Charlotte.

Reageer