Beantwoord

Proximus tv app werkt niet meer


Sinds een week werkt mijn proximus tv app niet meer op 2 tablets.
Ik heb de applicatie al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
In kan inloggen en er verschijnt het hoofdmenu maar daarna kan ik geen programma bekijken.
Er blijven 3 bolletjes lopen, een soort zandlopertje.
Op mijn smartphone werkt de app wel.
Ik heb versie 4.4 android op mijn tablet, dit zou voldoende moeten zijn.
Heeft iemand zelfde probleem?
icon

Beste antwoord door ThomasP 11 April 2018, 12:05

Bekijk origineel

80 reacties

Reputatie 1
Zelfde probleem.
Heb ook de app verwijderd en weer opgeladen ..zonder resultaat.
Programma's die ik bv. 2 weken geleden opnam en nog in mijn opnames staan, starten wel zonder probleem.
Ook dit gaat met mij niet.
Ik kan wel opnames wissen of langer bewaren maar geen programma bekijken.
Ook hier hetzelfde probleem sinds begin deze week. Kan de app perfect openen op mijn iPad en doorheen de menu's scrollen, maar kan geen opgenomen programma's kijken. Heb ook al de app verwijderd en opnieuw ingesteld, maar niets lijkt te werken. Had hier ook graag een antwoord op gehad.
Ook hier hetzelfde probleem kan men opgenomen programmas niet meer bekijken,frustrerend....app verwijderd en terug geinstalleerd mazr werkt nog niet. is er al een oplossing gevonden?
zelfde probleem, sinds vorige kan ik de opgenomen programmas niet meer bekijken op 2 tablets.
Het zelfde probleem heb al digibox uitgetrokken opnieuw opgezet kan niets afspelen via tablet of gsm zwart scherm en app springt af
Zelfde probleem, kan sinds vorige week noch live, noch opgenomen programma's bekijken. Ook reeds app opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb hetzelfde probleem. Zal morgen bellen naar Proximus. Heeft er ondertussen iemand van jullie contact gehad met Proximus? En wat was hun antwoord? Mvg.
Dat ze er aan werken om het zo vlug mogelijk op te lossen, maar morgen als de proximus medewerkers terug werken zullen ze wel op het forum meer uitleg kunnen geven hoe ver het staat.
Bij mij en familie hetzelfde probleem. Op Tv kunnen we opnames terug kijken maar niet op ipad of iPhone
Dit probleem sinds enkele dagen.
Contact opgenomen met proximus technische dienst... Ze verwijzen me door naar een proximus center.. Dit ga ik niet betalen!!!
Reputatie 6
Badge +3
Dag Ika, kan je een paar voorbeelden geven van programma's die niet werken plus de datum. Groeten Jimmy
Als bijkomende info, voor wie in het zelfde geval zit:
Hoi.. Door de problemen met de opname server worige week zijn verschillende opnames gedurende die panne niet beschikbaar en kunnen we die ook niet recuperen. Dus indien enkel probleem met die bewuste opnames gaan we er niet veel aan kunnen doen. Check dus of je met nieuwe opnames ook problemen ondervindt nog? Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi Kurt, Kan je me via PB doorsturen welk device je gebruikt?? je pc? je tablet?? welk besturingssysteem en foutmelding? Mvg sabine
Heb er al naar gebeld Proximus dienst ; hun antwoord is moet door gegeven
Worden aan de algemene dienst en
Die lossen dat op week verder nog niets in
Orde !
Reputatie 6
Badge +4
Hello..Wegens de serverproblemen vorige week kunnen opnames van ma-do niet bekeken worden of gerecupereerd worden. Onze excuses hiervoor. Opnames ouder en na vorige donderdag zouden moeten lukken ; Mvg sabine
Dag Sabine,
Kan je mijn probleem eens bekijken?
Helemaal bovenaan pagina .
Bedankt Frank
Reputatie 3
Badge +1
Beste
Ik moet U spijtig genoeg tegenspreken
Probleem met de TV app is nog steeds niet opgelost
Mijn recente opnames zijn nog steeds niet te bekijken op mijn iPhone en tablet
Hieronder enige opnames die niet te bekijken zijn
Married with children opgenomen 2 april CAZ HD
Poirot. opgenomen 2 april EEN HD
Last kings opgenomen 30 maart Q2 HD
GRAAG RESPONS AUB
Reputatie 6
Badge +3
Gaat het over opnames of over live tv kijken?
Reputatie 3
Badge +1
Het gaat hier over opnames
Mijn probleem is beide!!! Geen live tv + geen opnames
Mvg Frank
Reputatie 6
Badge +4
Hello.. Wegens de server issues vorige week zijn dus opnames niet beschikbaar die doorgingen tussen verleden week ma en donderdag.Niet bekijkbaar, niet recupereerbaar..excuses hiervoor. Opnames van ervoor of erna zouden wel moeten lukken. Dus om zeker te zijn.. Betreffen jullie klachten over andere opnames dan die van vorige week?? zo ja ..kan je enkele voorbeelden geven? Mvg sabine
Reputatie 3
Badge +1
Beste
Als je mijn post van 1 uur geleden op deze topic naleest kan je een paar voorbeelden van
opnames zien
Reputatie 6
Badge +3
Dag Franvann, kan je mij via Privé Bericht je klantennummer bezorgen?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Swakke, kan je nogmaals proberen nu..krijg juist melding dat het probleem van de baan zou moeten zijn..mvg sabine
Reputatie 3
Badge +1
Yoepie
Klaarblijkelijk opgelost???????
Thanks

Reageer