Beantwoord

Proximus tv app werkt niet

  • 20 February 2018
  • 10 reacties
  • 192 Bekeken

Na aanloggen springt het altijd terug op aanmeldscherm. Ik zag dat ik niet de enige ben met dit probleem...
icon

Beste antwoord door RobrechtB 21 February 2018, 10:52

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik doe dat eigenlijk altijd zonder app, maar met Firefox en dan surfen naar
https://www.proximustv.be/nl/
Ter info: maar dan nog kan er voor sommige klanten een probleem zijn en moet prox iets aan hun technische profiel aanpassen, wat ik hier op het forum al menige keren gelezen heb.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jeroen, het zou nu moeten lukken.
Als het zo simpel is, mag het voor mij ook gefixt worden (support nummer 33020199), voor mij is de verwachtte datum om dit probleem opgelost te hebben 03/03...
Beste, ik ben sinds vorige week klant en ook bij mij is dit een probleem. Hoe kan dit opgelost worden?
Klantennummer: 620706369

Ik heb opnieuw ditzelfde probleem. Kan dit terug geactiveerd worden?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Bert,

Ik deed een aanpassing, kan je nu eens opnieuw proberen

Mvg sabine
En bij mij wordt het probleem niet opgelost đź’”
Reputatie 6
Badge +4
Hi Philippe,

Pxs klantennr. : 62xxxx369 is niet meer actief. Ik merk er een contractwijziging gebeurde naar de 61xxxx395; aan deze account zijn uw diensten nu gelinkt. Dus wanneer je nu een verbinding wil maken met de dewixxxxxxxxxxickx@gmail.com maakt die een link naar niet meer bestaande klantennummer

Je dient dus in eerste instantie terug je Myproximus account aan te maken met correcte klantennummer

Mvg sabine

[Edit ThomasP: privégegevens verborgen en per PM gestuurd]
Reputatie 7
Badge +6
@somfortiwan, heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.
@phdewinne, zoals Sabine hier reeds aanhaalt, zal je een nieuw MyProximus moeten aanmaken dmv je nieuwe klantid. Je 'oude' account is reeds verwijderd zodat je je emailadres (login) kan hergebruiken. Wegens privacyredenen heb ik wat gegevens verborgen en stuur ik je deze via privébericht even door.

Reageer