Vraag

Proximus TV app werkt meer niet na laatste update

  • 11 April 2018
  • 5 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 1
Ik deed vandaag een update van de Proximus TV app en sindsdien krijg ik bij het proberen kijken van TV of van een opname enkel 3 puntjes te zien die ezn na zzn op lichten. Meer gebeurt NIET.
Hiervoor was dit probleem er niet. 5 minuten voor de update werkte alles normaal...

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag, kan je me even via een privé bericht je login van je MyProximus doorgeven aub? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 1
Beste Charlotte

Ik had nog een back up van mijn telefoon van voor de update en heb die er dan maar opgezet en nu werkt de proximus TV app weer probleemloos.
Dus voorlopig is mijn probleem opgelost!
Reputatie 7
Badge +4
Ben heel blij dat dit is opgelost! Veel kijkplezier! Grtjs, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +6
droopy_kat, denk eraan dat de meeste GSM toestellen updates uit de Google Play Store standaard uitvoeren. Verder hebben we geen weet van dergelijke bugs in de nieuwe versie. In tegenstelling, deze lost dergelijk probleem op.

Wat ik zou aanraden (mocht je het probleem terughebben na een update):
  • Verwijder de Proximus TV app volledig van je toestel en installeer deze opnieuw via de Google Play Store (clean install).
Zie ook, dit forum topic hieromtrent.
Reputatie 1
droopy_kat, denk eraan dat de meeste GSM toestellen updates uit de Google Play Store standaard uitvoeren. Verder hebben we geen weet van dergelijke bugs in de nieuwe versie. In tegenstelling, deze lost dergelijk probleem op.

Wat ik zou aanraden (mocht je het probleem terughebben na een update):
  • Verwijder de Proximus TV app volledig van je toestel en installeer deze opnieuw via de Google Play Store (clean install).
Zie ook, dit forum topic hieromtrent.

Dat had ik allemaal al geprobeerd alvorens hier te komen posten. .. ??
De vorige versie er terug opzetten was hier de ENIGE oplossing
En btw ik laat geen automatische updates toe dus iedere update geef ik al dan niet een toelating voor, dus wist ik zeker dat er een Update had platsgevonden gisteren

Reageer