Beantwoord

Proximus TV App start en... stopt!


Mijn Proximus TV App op mijn Windows 10 laptop start op, ik krijg het blauwe scherm met het Proximus TV logo en de App sluit terug af.
Machine reeds twee keer gereboot.
icon

Beste antwoord door jonathandr 8 March 2019, 15:05

Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Inderdaad het is bijlange nog geen volwaardige vervanger en ik hoop dat het geen maanden en maanden gaat duren vooraleer het een volwaardige vervanger zal worden 🤔

Ze hadden beter eerst de web-versie volwaardig gemaakt en dan pas de PC-App afgevoerd !
Dat lijkt me eerder een normale manier van werken....
Als je het maar weet, maar helaas te laat ….
Reputatie 5
Badge +2
op de website van proximus tv, kan je kijken en programmeren maar geen items annuleren, of ik zie toch niet hoe je opnames kan wissen, dat kan ik enkel op de tv doen.
ik vind het nog steeds jammer van de app, handiger in gebruik en rapper om in te loggen, dit ging onmiddellijk, via de website moet je veel meer stappen ondernemen om in te loggen, dus niet meer eens vlug checken of de opname bezig is
We zullen maar afwachten zeker op wat hier beloofd werd, namelijk dat we van de van dezelfde functionaliteiten zullen kunnen genieten en hopelijk zal dit toch niet al te lang op zich laten wachten, en hopelijk kunnen we dan ook casten en niet enkel en alleen met de chrome browser, ben in ieder geval benieuwd wat het gaat worden ….
De webversie is gewoonweg crap.
Werkt voor geen meter, al 5 keer geprobeerd om een film te bekijken en nog nooit volledig kunnen uitkijken zonder haperingen.
Zwaar teleurgesteld. De app werkte zo goed en dan schaft men die af en stelt men een crappy website in de plaats.
Nochtans bestaat de technologie om films etc te streamen op PC ondertussen toch al wat jaren.
YouTube en anderen hebben hier geen enkel probleem mee waarom Proximus dan wel ??
Ik begin het behoorlijk beu te worden eerlijk gezegd. De computer app werkt niet meer ( die ik zo graag gebruikte) , de digicorder zelf werkt ook maar half ( helft van de tijd moeten we heropstarten omdat de tv-gids blanco blijft en we dus geen programma kunnen selecteren, bij het kiezen om een opgenomen programma te kijken start het gewoonweg niet ... ) . Na enkele maanden ergernis dat opgenomen programma's zo vaak haperen overweeg ik nu echt terug de overstap naar de concurrent. Dat ze nergens enige communicatie verzorgen aangaande stopzetting van de app en het gebrek aan alternatief ( want via de website 'zullen de programma's bnnenkort beschikbaar zijn' )
MamaBloBlo, kan je alleszins al eens jouw decoder proberen resetten om de problemen daarmee te verhelpen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Reageer