Beantwoord

Proximus TV app sluit meteen af op iPhone


Hoi,

Ze zijn deze morgen bij ons alles komen installeren, alles werkt perfect enkel de Proximus app wil niet werken. Als ik me inlog valt de app meteen uit op mijn iPhone. Heb de applicatie al meerdere malen verwijderd en terug geïnstalleerd maar niets helpt?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 30 April 2019, 17:50

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag,

Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb een wijziging op je profiel uitgevoerd.

Grtjs,

Charlotte
Ik heb juist het zelfde probleem.
Steeds ik me inlog sluit mijn app automatisch af en kom ik op mijn app pagina van men gsm terecht.
Jammer want wij zeggen die app als een meerwaarde van proximus.

Wat kan ik hier aandoen?
Reputatie 7
Badge +4
Shana,
Kan je dit nu even opnieuw proberen door in te loggen met je login van je MyProximus?

Grtjs, Charlotte
Goedemorgen, heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem, proximus tv app sluit onmiddellijk na inloggen zowel op IPhone als Ipad. Via PC lukt het inloggen wel. Heb inmiddels app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd helaas zonder succes. Mvg Dirk
Reputatie 7
Badge +4
Dirk,

Ik zie dat je beschikt over meerdere MyProximus accounts. Om verbinding te kunnen maken met de Proximus TV App kan je met dirk.peggy@skynet.be verbinding gaan maken.

Grtjs,

Charlotte
Ik heb hier ook hetzelfde probleem.

Ik heb al enkele malen de app opnieuw geïnstalleerd/de iPhone herstart maar telkens ik mijn inloggegevens ingevuld heb crasht de app en valt deze uit.
Reputatie 7
Badge +4
Frederick, kan je dit nu ook even opnieuw proberen aub?

Grtjs, Charlotte
Frederick, kan je dit nu ook even opnieuw proberen aub?

Grtjs, Charlotte
Ik heb even opnieuw getest en nu werkt het inderdaad wel.

Bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan! Fijne dag nog.

Grtjs, Charlotte
Dag Charlotte, bedankt voor de reactie. App blijkt nu te werken. Voor wat betreft de meerdere accounts ; heb hierover reeds vorige week telefonisch contact opgenomen met jullie met vraag om enkel dirk.peggy@skynet.be te behouden en de andere te annuleren. Mvg Dirk
Reputatie 7
Badge +4
Dirk,

Blij dit te horen.
Op het ander account staan geen producten, alle producten staan gelinkt aan dirk.peggy@skynet.be
Via deze account kunnen jullie probleemloos werken. Als dit is doorgegeven aan mijn collega's, dan zal dit account binnen enkele dagen verdwenen zijn.

Grtjs, Charlotte
Ik heb hetzelfde probleem. Bij inloggen (iPhones & iPads) sluit de tv app meteen af. Idem wanneer ik eerst vanuit de MyProximus app probeer de tv app op te starten...

De hele tv installatie is hier trouwens ook pas gebeurd.

Intussen al een paar keer de verschillende apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd - om aan te melden gebruik ik steeds mijn (admin) login gegevens voor MyProximus...

Jammer trouwens dat hier nergens geduid wordt wat nu eigenlijk concreet het probleem is/kan zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je het nu nog eens proberen aub ? Je moet inderdaad je aanmeldgegevens voor My Proximus gebruiken.
Er stond hier nog een instelling niet goed, maar ik heb die nu aangepast.
Shana,
Kan je dit nu even opnieuw proberen door in te loggen met je login van je MyProximus?

Grtjs, Charlotte


Het lukt,
Maar als ik programma’s opneem via de app staan ze niet opgenomen op mijn tv?
Reputatie 7
Badge +4
Dat zou niet mogen. Heb je al eens geprobeerd om je decoder opnieuw op te starten door de stroom even te onderbreken ? Daarna zou je ze normaalgezien wel moeten zien.
ook niet na het even spanningsloos zetten van je decoder.

Reageer