Vraag

Proximus TV app probleem op PC / scherm bevriest

  • 1 April 2018
  • 9 reacties
  • 631 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties
Sinds iets meer dan een week, kan ik nog TV kijken op mijn PC gedurende 3 à 15 minuten en dan moet ik opnieuw opstarten. Hets scherm bevriesd en als ik op het pijltje druk om verder te spelen gebeurt er ofwel niets , ofwel krijg ik de laatstse afgespeeld beelden opnieuw en bevriesd het scherm op opnieuw op dezelde plek. Reeds 5 maal contact gehad met de helpdesk maar steeds dezelfde reactie : dat moet ik aan mijn expert vragen. Modem herstart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , niets helpt. Mijn zoon heeft de app op zijn PC geïnstalleerd en hetzelfde probleem. Dit lijkt meer een server probleem dan een hardware probleem. Ik zou wel graag mijn app terug kunnen gebruiken (gedurende 2 jaren verliep dat probleemloos).

9 reacties

Algemeen zal het inderdaad niet zijn want hier bij mij ondervind ik nog altijd geen probleem met de app onder windows 10.
PS: Ben aan het testen onder windows 10 bij de ene laptop met de Px Tv-app en met de andere laptop via ProximusTV.be en bij de browser versie blijft het beeld af en toe eens kort stilstaan, alsof de buffering niet vlug genoeg gebeurt, dus Prox hun probleem zal nog altijd niet opgelost zijn wat ze gisteren al gemeld hebben.
Reputatie 6
Badge +4
We ondervinden problemen op windows 10 gebruikers..under investigation Mvg sabine
Is er al een update?
Via app op iPhone kan ik kijken. Echter op MacBook via internet naar Proximus tv gaat hij na enkele minuten steeds naar menu terug en moet ik de zender weer opstarten. Netflix bv geeft geen enkel probleem
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, met het feit dat je met je gebruikersgegevens wel probleemloos op de IPhone tv kan kijken kunnen we concluderen dat met je profiel alles in orde is.

Bekijk je tv via de site www.proximustv.be? via de browers safari of google chrome?

groeten Geert
Inderdaad via de site en safari
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens de test doen met een andere browser, bijvoorbeeld firefox of chrome?
Heb een probleem met het bekijken van live Tv op alle beschikbare browsers.Het start traag op.beeldkwaliteit is heel slecht en bevriest soms.Het is nu al de 3de week en er nog steeds niet aan gedaan
hoever staan we hier aub? prime TV , Netflix hebben geen probleem, maar de proximus app bevriest nu en dan

Reageer