Beantwoord

Proximus tv app op iPad geen cast

  • 7 June 2018
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Heb net de nieuwste app van proximus tv gedownload op mijn ipad pro omdat de oudere altijd blokkerde. Dit is versie 612(4.0.1). De app werkt maar de knop om te casten is verdwenen. Nog mensen met het zelfde probleem of zie ik iets over het hoofd 😞
icon

Beste antwoord door Jimmy O 8 June 2018, 08:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen, jammer genoeg is dit voorlopig niet mogelijk. Deze functie zal later terug geïmplementeerd worden. Groeten, Jimmy
Reputatie 3
Badge +2
Normaal gezien wanneer apps geupdate worden zijn er altijd verbeteringen aangebracht.
Bij jullie is dit dus omgekeerd.
Nog snel een nieuwe versie willen releasen voor het wk met eigen stijl, met een hoop features achterwegen gelaten wegens tijdsgebrek. Echt schrijnend...
Verleden week vraag/klacht via mail hier bij Proximus neergelegd. Daar ik vandaag nog geen antwoord had ontvangen maar zelf telefonisch gechecked naar de geopende case. Na intern checken vertelde de persoon aan de tel dat deze functie nooit meer zou beschikbaar worden.
Btw als je zo'n wijziging doet kan je de klanten toch verwittigen!
Verschillende feedback vanuit dezelfde organisatie... kan iemand klaarheid verstrekken vanuit deze organisatie? Dan kunnen we ten minste weten dat we dadelijk naar een andere provider moeten gaan want nu geen tv meer in het buitenland...
Verleden week vraag/klacht via mail hier bij Proximus neergelegd. Daar ik vandaag nog geen antwoord had ontvangen maar zelf telefonisch gechecked naar de geopende case. Na intern checken vertelde de persoon aan de tel dat deze functie nooit meer zou beschikbaar worden.
Btw als je zo'n wijziging doet kan je de klanten toch verwittigen!
Verschillende feedback vanuit dezelfde organisatie... kan iemand klaarheid verstrekken vanuit deze organisatie? Dan kunnen we ten minste weten dat we dadelijk naar een andere provider moeten gaan want nu geen tv meer in het buitenland...

Ik heb gehoord via de proximus help desk dat ze dit feature nog voor het wk ter beschikking gaan stellen. Ik weet het ook niet meer en proximus weet blijkbaar ook van niets als ik dit lees...

Reageer