Steeds als ik de Proximus TV app opstart en inlog via MyProximus, komt er een foutmelding ‘Oeps, er ging iets verkeerd’. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar altijd dezelfde foutmelding. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Kan iemand mij helpen?
Troost u zit al 3maanden met die app zo kan alleen zeggen met leren leven zoals netflix dat elke uitslaagt en je naar tv gaat ineens een paar keer per 3u ofzo heel leuk soms 2 keer per uur
Bij mij werkt de proximus tv app ook niet. In my proximus staat er dat de proximus tv applicatie (binnenkort beschikbaar) is. Telkens komt in de proximus tv app de foutmelding 'Oeps, er ging iets verkeerd'. Kunnen jullie dit rechtzetten aub?
Hoi LinosD, ik heb hetzelfde probleem. Krijg telkens de foutmelding 'Oeps, er ging iets verkeerd'.
Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Kunnen jullie dit eens bekijken aub?
wij hebben geen mogelijkheid om de Proximus TV app te gebruiken.
onderstaande melding komt steeds tevoorschijn, terwijl het in MyPRoximus wel actief staat.
Data en wifi blijft hetzelfde en heb al men wifi getest die loopt goed en data is op 4g dus daar ligt het niet aan het ligt aan Proximus zelf . Ik heb namelijk zelf verstand van zaken
Ik heb sinds onze verhuis problemen met de Proximus tv app.
Er verschijnt altijd ‘oeps, er ging iets verkeerd’ op mijn scherm.
Heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.
Iemand hier die mij kan helpen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.