Beantwoord

Proximus TV app foutmelding


Steeds als ik de Proximus TV app opstart en inlog via MyProximus, komt er een foutmelding ‘Oeps, er ging iets verkeerd’. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar altijd dezelfde foutmelding. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Kan iemand mij helpen?

Met Vriendelijke Groet,
Tom
icon

Beste antwoord door KimB 31 August 2018, 14:05

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tom,

Dit komt omdat je waarschijnlijk gaat inloggen met je MyProximus account voor je mobiel nummer.

Om de app te gebruiken moet je inloggen met de MyProximus account waar je vaste producten (waaronder je TV abonnement) aan gelinkt staan.


Grtjs, Charlotte
Reputatie 2
Badge
Troost u zit al 3maanden met die app zo kan alleen zeggen met leren leven zoals netflix dat elke uitslaagt en je naar tv gaat ineens een paar keer per 3u ofzo heel leuk soms 2 keer per uur
Reputatie 7
Badge +4
Bennyyennhi, werk je via WiFi of mobiele data? Zorg er steeds voor dat je voldoende ontvangst hebt.
Beste,

Bij mij werkt de proximus tv app ook niet. In my proximus staat er dat de proximus tv applicatie (binnenkort beschikbaar) is. Telkens komt in de proximus tv app de foutmelding 'Oeps, er ging iets verkeerd'. Kunnen jullie dit rechtzetten aub?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Daan?
Jup werkt nu wel. Bedankt voor de snelle reactie!
Hoi LinosD, ik heb hetzelfde probleem. Krijg telkens de foutmelding 'Oeps, er ging iets verkeerd'.
Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Kunnen jullie dit eens bekijken aub?
Reputatie 7
Badge +3
FrancoisVDST ik heb een aanpassing gedaan, kan u eens uittesten aub. Groeten Els
Goeieavond,

wij hebben geen mogelijkheid om de Proximus TV app te gebruiken.
onderstaande melding komt steeds tevoorschijn, terwijl het in MyPRoximus wel actief staat.

In bijlage screenshots.

Graag asap oplossing aub.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Joke?
Nu moest ik het apparaat registeren wat ook gelukt is, kan ik de Tv-gids raadplegen, maar de voetbal kijken op kanaal 601 lukt niet ?

We zitten op laptop en verbonden via WiFi…

Alvast bedankt om na te kijken.
Reputatie 7
Badge +4
Ok, ik heb hier net nog een en ander aangepast - kan je de app nog even herstarten en eens kijken of het nu volledig in orde is?
Reputatie 2
Badge
Bennyyennhi, werk je via WiFi of mobiele data? Zorg er steeds voor dat je voldoende ontvangst hebt.
Reputatie 2
Badge
Data en wifi blijft hetzelfde en heb al men wifi getest die loopt goed en data is op 4g dus daar ligt het niet aan het ligt aan Proximus zelf . Ik heb namelijk zelf verstand van zaken
Ook ik krijg steeds dezelfde foutmelding (oeps, er ging...) als ik de app probeer te openen... help! 😉
Reputatie 7
Badge +4
Hi

Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via prive samen met je myproximuslogin

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
Ik heb sinds onze verhuis problemen met de Proximus tv app.
Er verschijnt altijd ‘oeps, er ging iets verkeerd’ op mijn scherm.
Heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.
Iemand hier die mij kan helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Schellynck,

De tv app stond nog niet helemaal geactiveerd op je lijn, ik heb dit nu in orde gebracht. Kan je nog eens proberen inloggen?

Groetjes,

Kim
Dag Schellynck,

De tv app stond nog niet helemaal geactiveerd op je lijn, ik heb dit nu in orde gebracht. Kan je nog eens proberen inloggen?

Groetjes,

Kim
de app werkt terug.
Bedankt voor de snelle reactie en dit op te lossen.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan 🙂
Graag gedaan :-)

KimB

Kan jij nog eens verder kijken voor mijn opnames in mijn andere topic?

Groetjes
Hier net hetzelfde probleem, op Myproximus staat dat de app actief is. Wanneer ik op mijn gsm probeer krijg ik de melding dat de account niet geactiveerd is. Indien ik via de laptop op de website van proximusTV ga kan ik wel inloggen maar blijft het scherm maar laden om iets te kunnen afspelen. Is het mogelijk om dit te bekijken?

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je eens nagaan of de app nu wel werkt?

Groeten Geert
Beste

Sinds upgrade naar nieuwe tv app krijg ik ook steeds foutmelding 'oeps er ging iets verkeerd' voorheen nooit prpblemen gehad (met vorige versie app). Gsm toestel is hetzelfe gebleven, samsung s6.

Ps je moet me niet mailen naar emailadres, gelinkt aan forum login,
want dat klopt niet maar kon ik ook niet wijzigen.

Beneiuwd naar de oplossing.

Ellinor
perfect Geert, werkt nu wel.

Reageer