Beantwoord

Proximus tv app en chromecast

  • 2 October 2017
  • 69 reacties
  • 3275 Bekeken

Sinds een week is het niet langer mogelijk om te streamen vanuit de Proximus tv app naar chromecast.
Er kan een link gemaakt worden met de chromecast en het scherm ‘Proximus tv klaar om te kijken’ komt op de tv, maar van zodra je vanuit de app probeert te streamen valt deze uit.
icon

Beste antwoord door SamuelD 25 November 2017, 11:52

Bekijk origineel

69 reacties

Ineens werkt het weer! Ik kan vanaf mijn iPhone via chtomrcast TV kijken.
TUI:
onlangs is er een nieuwe versie van de PX-TV-app voor ios uitgekomen mss is dat de reden dat het opnieuw werkt.
In ieder geval bedankt!
Reputatie 3
Badge +2
Ging dit hier ook juist melden. Net geprobeerd en werkt nu met alle apparaten. Rare is wel dat ik geprobeerd heb na de laatste proximus tv update en toen werkte het nog niet.
Ben in elk geval blij dat het nu werkt.
Is het nog altijd mogelijk op Proximus tv te kijken via de app naar het tv-scherm via Google chromecast?

Bedankt!
Jazeker Lotje, dat werkt nog altijd perfect.
TUI: ik heb juist geantwoord op je zelfde vraag die je in een nieuwe post gestart hebt hier >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/chromecast-44101/index1.html#post605184
Super dankjewel!!
Weet ge wat wel niet gechromecast kan worden Lotje 2736? Programma's die ge bekijkt op Vrt Nu.
En waarom zou dit niet mogelijk zijn! ik heb toch geen probleem om die te casten via mijn chrome browser.
Ik heb inderdaad gelezen dat het mogelijk is om alles te streamen via Google Chrome op je laptop. Is het dan ook mogelijk om Chrome af te halen als app en dan te streamen? Mits je het via de laptop ook kan.
ik heb gewoon de google chrome browser geïnstalleerd op mijn laptop en vandaaruit kun je VRTnu.be (of ook ProximusTV.be ....) casten naar je TV.
Waarom het niet mogelijk is weet ik niet, maar ik stel vast dat het niet lukt met vrtnu. Wél met de app van proximus.
Een (dom?) vraagje: is het mogelijk om op een smart TV de app Proximus TV te installeren?
nog niet, maar mss weten de proximus medewerkers of dit in de maak is?
Reputatie 7
Badge +3
Guy43 ik dacht niet dat het al mogelijk is. Groeten ELs

Ik krijg bericht dat er een reactie is van dvdc. Ik zie ze wel niet!

Reputatie 3
Badge +2

Bij mij hetzelfde in een ander topic. Reactie van dvdc maar de reactie is niet te zien. 

Dat is nog altijd niet mogelijk tot nu toe en mss kunnen de Prox medewerkers eens navragen of er al op korte termijn hiervoor iets in de maak is.

Reageer