Skip to main content
Ik kan me niet inloggen op de Proximus TV-app. Ik krijg als foutmelding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account".

Dag @BRUCE2016  dV7 decoder is voorlopig de default decoder voor Epic Combo full. Nog even geduld dus! Groetjes, Heidi 


Ter info: Als het PX team op het forum terug langskomt zullen ze dit ook wel in orde brengen, veel mensen bellen niet graag omdat er soms lange wachttijden zijn.

Bellen en chatten kan natuurlijk altijd, gelijk welke weg is goed, als ze het maar oplossen ☺️
hi geert kan je nog even proberen of dit nu voor je werkt ?
Sheve

dit zou nu ook voor je moeten werken

kan je dit even controleren ?



mvg

jonathan

@BRUCE2016  je schrijft: “chromecast is zelfs niet meer nodig”

V7 heeft inderdaad een ingebouwde Chromecast, is toch dat wat je bedoelt?


Hoi heb gisteren voor onze flex netjes twee V7 decoders ontvangen en deze liften het comfort van tv kijken wel 1000 treden hoger. Onwaarschijnlijk hoeveel mogelijkheden deze bieden. Chromecast is zelfs niet meer nodig en kan zelfs van buitenlandse zenders programma's opvragen na profiel op hun site te hebben aangemaakt. Ook de vtm go app en een massa apps via de playstore zijn beschikbaar. Top Proximus. 


voor een epic full combo zou dit geen probleem mogen zijn, maar hopelijk straks goed nieuws voor u als een proximus forum medewerker hier de draad opneemt.


Ja hoor werkt nu goed bedankt !

Vanochtend ben ik dankzij klantenmedewerker mobiel op pickx geraakt. Nu nog de voorziene V7 decoders met Android kunnen verkrijgen ipv de geplaatste V5 en V6 en dan ben ik een super gelukkige Proximus tv klant.


als je nog maar klant bent is dit normaal dat je er nog niet op kan omdat alles nog niet doorgestroomd is en de koppeling nog moet gemaakt worden.

Kan je trouwens al je producten zien op http://myproximus.be want daar zullen al je producten waarschijnlijk ook nog niet aan gekoppeld zijn

bijkomende info → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

en FAQ → https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mypx_web/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website.html

 

In ieder geval kun je maandag ook verder geholpen worden door iemand van Proximus zelf


Dag Sunia,

kan je ons nog even doorgeven met welke login je inlogt via deze link.

Mvg, Wilfried
vtrke en Eline B zou voor julie beiden nu in orde moeten zijn 🙂

klant sinds vandaag  , hier ook zesde probleem (de logingegevens zijn niet correct)   wat is probleem ….

 

mvg  


Zou super zijn


Maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen.


Ik kan ook niet inloggen op gsm omdat account zogezegd niet gekoppeld is terwijl online via Web inloggen wel lukt. 


Hier ook hetzelfde probleem, graag ook een beetje hulp !
Ik zit met hetzelfde probleem Jonathan, kan je mij ook helpen?
Gebeld naar proximus .... probleem plots opgelost .. 2 dagen klant ....
Hier ook hetzelfde probleem: Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account. Nog maar 2 maand klant, maar al serieus spijt van mijn keuze!! Van het 1 probleem naar het ander!
Idem hier kan ook niet inloggen ?wat doe ik verkeerd ?grtz
Ik zit met hetzelfde probleem.

Proximus tv app aanvaard mijn login ook niet.

Hoe kan dit opgelost worden?

Reageer