Beantwoord

Proximus TV app


Ik krijg telkens de melding "stream niet beschikbaar, probeer opnieuw". Locatie is nochthans ingesteld. Mijn Samsung Galaxy P5110 tab werkt met Andoid 6.0.1. Heeft iemand een idee wat er scheelt ? Alvast bedankt voor jullie hulp ! Julien
icon

Beste antwoord door HadewychT 30 April 2019, 11:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Heb je deze melding bij alle zenders of 1 specifieke zender?
Samuel,
Ik heb reeds meermaals de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. En het probleem stelt zich bij alle zenders.
Reputatie 7
Badge +4
Is het enkel met je tablet dat je deze problemen ervaart, lukt het op een ander toestel wel?
Enkel met die tablet, vreemd.
Reputatie 7
Badge +4
Hbe je de laatste android versie? Geen mogelijkheid om een software update te doen?
Ikheb de laatste Android versie die mogelijk is voor dat model van tablet (volgens Android).
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Bedankt Samuel.
Er is ondertussen een update geweest van de tv app. Heb je hiermee nog steeds deze problemen?
Beste,

Bij het opstarten van de app , na het ingeve;va;de logingegevens, sluit deze altijd meteen af! Ik heb de app reeds 2 maal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Ik werk met de recentste iOS.

Mvg, David
Ik krijg de melding deze video stream is niet mogelijk op externe schermen wanneer ik mijn tablet via hdmi kabel verbind met een tv. Dit kon ik vorig jaar zonder problemen.
De proximus tv app werkt niet.
Via mijn smartphone als ik probeer in te loggen valt de app uit en staat er app gestopt. Al een paar keer app eraf gegooit, toestel volledig uitgezet, opnieuw aangezet en app er weer opgezet, steeds hetzelfde resultaat. Dan via een andere smartphone nog eens geprobeert, daar valt de app ook constant weg.
Dan via mijn moeder haar smartphone geprobeerd (zij is ook de beheerder van proximus) komt er op, oeps er ging iets fout..
Als ik op haar my proximus aan de producten iets wil veranderen dan gaat dit niet omdat ze de klantennr nodig heeft. Hebben deze al een paar keer opgevraagd maar vinden hem nergens. Zijn een half jaar geleden van telenet naar proximus overgestapt, zij krijgt haar facturen via de email van telenet waar zij ook niet meer op kan dus vinden we niks terug...
Zijn ondertussen ook al in de winkel geweest voor de proximus tv app en die vertelden ons dat dat allemaal in orde is en dat het moet gaan..
Iemand die kan helpen?
TIP: Als je een google HDMI stick moest hebben zou je kunnen proberen te casten
Reputatie 7
Badge +4
Brenda,

In eerste instantie kan de applicatie van Proximus TV enkel werken als de account gelinkt is aan haar klantennummer van Proximus.
Wij kunnen haar MyProximus account technisch wel verwijderen, dat zij deze opnieuw kan aanmaken, maar dan moet zij eerst beschikken over een factuur.
Via 080022800 (kiezen voor facturatie), kan zij haar facturatie laten wijzigen, daarmee bedoel ik, daar kan ze ofwel het emailadres laten veranderen ofwel kiezen om de facturen via post te ontvangen.

Maar helaas, zolang het MyProximus profiel zelf niet correct staat, zal de applicatie niet werken.
Wij kunnen het profiel technisch nakijken, maar als er geen correct klantennummer is gelinkt, zal het profiel eerst moeten worden verwijderd en pas als je moeder beschikt over een factuur, kan zij een nieuw account gaan aanmaken, aan de hand van:
- klantennummer
- factuurdatum
- MyProximus activatiecode

Ze mag ons gerust een seintje geven als ze een factuur heeft, dan kunnen we haar verder bijstaan.

Grtjs,

Charlotte
Dat heb ik niet. Ik heb alleen een hdmi kabel. Vorig jaar in november kon ik het op deze ma ier wel. Maar sinds de update van de app lukt het zo niet meer.
Reputatie 7
Badge +4
Nancy,

Dus gewoon via de app kijken is geen probleem, enkel het streamen naar externe toestellen gaat problemen geven?

Grtjs

Charlotte
Ja, zowel op mijn tablet als op mijn smartphone kijken naar proximus tv is geen enkel probleem. Maar van zodra ik de tablet via HDMI kabel koppel aan een tv, dan krijg ik de melding video stream is niet mogelijk op externe schermen van zodra ik een opgenomen aflevering wil kijken. Ontkoppel ik de HDMI kabel van mijn tablet, dan werkt het wel om te kijken. Of als ik mijn samsung smartphone verbind met een samsung smart tv, dan lukt ook niet meer. Dan krijg ik ook de melding.
Reputatie 7
Badge +4
Ja, zowel op mijn tablet als op mijn smartphone kijken naar proximus tv is geen enkel probleem. Maar van zodra ik de tablet via HDMI kabel koppel aan een tv, dan krijg ik de melding video stream is niet mogelijk op externe schermen van zodra ik een opgenomen aflevering wil kijken. Ontkoppel ik de HDMI kabel van mijn tablet, dan werkt het wel om te kijken. Of als ik mijn samsung smartphone verbind met een samsung smart tv, dan lukt ook niet meer. Dan krijg ik ook de melding.

Ik vraag het na bij de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat is je hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Bij het opstarten van de app , na het ingeve;va;de logingegevens, sluit deze altijd meteen af! Ik heb de app reeds 2 maal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Ik werk met de recentste iOS.

Mvg, David


Heb je dit op 1 bepaald toestel of op meerdere toestellen? Indien op 1 toestel, kan je mij dan even doorgeven wat toestel je gebruikt (model en type) ?
Is er al meer informatie over mijn probleem? We zijn nu toch al 2 weken verder
Reputatie 7
Badge +4
We hebben ondertussen als antwoord van de specialisten gekregen dat dit jammer genoeg niet (meer) mogelijk is owv veiligheidsredenen.
Dan wordt het meer dan tijd om te veranderen van provider. In plaats van het voor de klanten te verbeteren nemen ze liever opties weg maar verhogen wel uw abonnementsgeld en dan nog maar te zwijgen dat ge niet meer naar tv kunt kijken via digicorder want dan krijg je constant de melding een onverwacht probleem. Ik heb het gehad. Moeten betalen voor diensten die niet werken is er zwaar over.
Reputatie 7
Badge +4
Nancy, ik zie dat de decoder en de modem sinds 11/3 niet meer zijn herstart. Kan je dit eerst even uitvoeren. De kans is héél groot dat je probleem hiermee volledig van de baan is met je decoder.
Nancy, ik zie dat de decoder en de modem sinds 11/3 niet meer zijn herstart. Kan je dit eerst even uitvoeren. De kans is héél groot dat je probleem hiermee volledig van de baan is met je decoder.

Charlotte D,

Dan klopt er iets niet bij jullie want deze zijn dit weekend nog eens herstart. Ook is dit probleem trouwens al langer dan enkele maanden aan de gang.
Maar ook al geraakt dat probleem opgelost, ben ik nog geen tevreden klant.
Het probleem met het verbinden van de tablet aan een tv met HDMI-kabel, zodat ik op vakantie op een gewoon scherm naar proximus tv (voor mijn reeds opgenomen programma's) kan kijken in plaats van op een klein scherm, kan niet opgelost worden wegens veiligheidsredenen. Terwijl ik dit vorig jaar wel kon. Dat bedoelde ik dan ook met dat er opties worden ontnomen aan klanten, maar de prijs die we betalen blijft wel telkens stijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Nancy, spreek je dan over de decoder die dit weekend werd herstart of de modem (Bbox)?