Vraag

Proximus tv app

  • 26 October 2018
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Heb hem geïnstalleerd op iphone6(32gb).
Wanneer ik tracht in te loggen met mijn my proximus account, krijg ik steeds de melding “dit account is niet gelinkt aan tv pakket, terwijl ik verdomme wel op z’n munst 150€ per maand moet betalen voor het hele pakket, maat tv kijken op de proximus tv app is blijkbaar niet mogelijk, of is mijn bundel daar nog niet duur gennoeg voor?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Volgens wat ik zie is je myProximus account wel gelinkt aan je tv pakket en zou je hiermee moeten kunnen inloggen op de proximus tv app. Krijg je een bepaalde foutmelding als je live tv wilt kijken via de app ?
Beste, heb hetzelfde probleem. Pakket is reeds actief voor 3 maand maar krijg dezelfde melding als ik via de app wil inloggen. Heb al meer dan 10x aan de telefoon gehangen zonder oplossing of resultaat...
Reputatie 7
Badge +4
Tim, we behandelen je probleem verder in de thread die je reeds had aangemaakt.
Dag Tim,
Het enige wat ik gedaan heb, is het probleem aankaarten op dit forum en vrij snel kreeg ik reactie(zoals je kan lezen) en het probleem was opgelost.
Ik hoop dat je snel geholpen zal worden.
Grtz
ik stel toch altijd vast op dit forum dat zo'n problemen snel opgelost worden door het Proximus team dus er is inderdaad hoop ☺️
Ik heb ook hetzelfde probleem van de foutmelding dat mijn account niet gelinkt is terwijl ik toch met de admin / beheerde account inlog. Hoe is dit voor jullie dan uiteindelijk opgelost geraakt? Ik geraak er niet aan uit. Bedankt.

EDIT - Een paar minuten later werd ik gebeld door een proximus medewerker die mijn account opnieuw heeft geconfigureerd. Nu werkt het wel.

Reageer