Beantwoord

Proximus TV app

  • 9 September 2018
  • 20 reacties
  • 300 Bekeken

Beste,

We zijn sinds kort klant en bij het inloggen op de TV app krijgen we volgende melding:
'Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Terwijl Proximus TV wel actief is op MyProximus.

Kan iemand ons verder helpen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door LinosD 10 September 2018, 17:43

Bekijk origineel

20 reacties

TUI: Proximus team zal je wel kunnen verder helpen maar komen pas morgen terug op het forum
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

je mag me via [color=#0066cc"]deze link[/color] je my proximus login doorsturen, dan kijk ik je profiel eens na.

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt?
Het werkt. Hartelijk dank voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +4
Super, veel kijkplezier!
Ik heb exact hetzelfde probleem. Al 2x gebeld naar Proximus en al 2x hebben ze een e-mail gestuurd naar een achterliggende dienst die dit zou oplossen. Tot op heden kan ik met mijn MyProximus account nog steeds niet inloggen op de ProximusTV app > Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account. ProximusTV staat wel degelijk bij mijn producten en ik ben beheerder....
Reputatie 7
Badge +4
jneyens je profiel staat alvast perfect actief. Ik zie met je login geen enkele poging om een toestel te laten connecteren via ons Proximus TV platform (app of website). Grtjs.
Hallo, zie https://www.youtube.com/watch?v=P2sD0vtYlrA. De beelden spreken voor zich. Het werkt gewoonweg niet!
Reputatie 7
Badge +4
ik laat dit verder nakijken door ons engineering team
Wij zijn sinds kort klant en slagen er maar niet in op de TV app in te loggen. Zoals anderen krijgen we de melding: 'Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Terwijl Proximus TV wel actief is op MyProximus. Hartelijk dank voor hulp of tips om dit op te lossen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een aanpassing gedaan op uw profile. Kan u opnieuw proberen ?
Heb het geprobeerd en het werkt!! Van harte bedankt voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +4
Blij dat te horen 🙂 Graag gedaan.
Beste ik heb net hetzelfde probleem. Sinds vandaag nieuwe aansluiting tv en internet van proximus maar TV app lukt langs geen kanten. Is het mogelijk om hiervoor eens te kijken. Dit is echt héél vervelend. Alvast bedankt. Nikita
Reputatie 7
Badge +4
Nikita, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus account doorsturen waar je vaste producten aan gelinkt zijn (Internet en TV)? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste,
Login ***@.com
***** ** en ** grote lettters.
[Edit Wim]
Reputatie 7
Badge +6
Nikita87,
Graag de info via privébericht a.u.b. De link staat in het bericht van Charlotte.D.
Alvast bedankt,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
Nikita, kan je dit nu even opnieuw proberen aub? Grtjs, Charlotte;
ik laat dit verder nakijken door ons engineering team

Ik heb nog steeds niets gehoord en kan dus nog steeds niet inloggen met mijn MyProxiumus account op de ProximusTV App of website. Ik ben hier al weken voor aan het bellen en berichten maar jullie doen er gewoonweg niets aan. #noservice

Reputatie 7
Badge +4
Jochen, men is bezig aan je IT ticket. Je hebt net contact opgenomen met onze collega Lily en zij heeft je dit ook nogmaals bevestigd. We vragen je vriendelijk nog even geduld uit te oefenen. Grtjs, Charlotte.

Reageer