Beantwoord

Proximus tv app


Zou het aub mogelijk zijn de oude app weer te krijgen? In de nieuwe app is er niets, maar dan ook helemaal niets dat werkt. Om het even waarop ik klik, zenderlijst, tv-gids, mijn opnames, telkens blijft er daar iets rondjes draaien. Gedaan met tv overal!
icon

Beste antwoord door Wim VL 25 June 2018, 11:12

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Android, Apple, Windows,,,,?
bedankt voor deze thread, ik kan over deze nieuwe app niet negatief genoeg zijn!! ik snap ook niet dat de app zo anders kan zijn dan het menu op de tv, of zelf op de windows laptop - precies of er op elk platform andere mensen programmeren en hun eigen ding mogen doen.
is het niet mogelijk overal dezelfde menu's en bediening te hebben?

bedankt!
IPhone en iPad
Reputatie 7
Badge +4
Dag Guy, had je de applicatie al eens opnieuw proberen installeren? MVG, Wim
Ik heb je raad opgevolgd. App opnieuw geïnstalleerd. Hij werkt! Dank u Wim VL!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Sedert dat de Proximus TV app weer eens gewijzigd is kan ik weeral niet meer chromecasten.
Dat zou iets zijn dat terug komt in de volgende update volgens de proximus medewerkers...
Dank u Martin. Ik kijk ernaar uit.
Reputatie 7
Badge +4
Chromecast is inderdaad nog niet beschikbaar op de moment maar zal bij 1 van de volgende updates terug toegevoegd worden. Een datum is nog niet bekend.
Is het mogelijk de app VRTnu te installeren op een smart TV?
Ik heb nu wel geen smart TV maar normaal moet je gewoon in zijn app bibliotheek gaan zoeken of deze app er aangeboden staat net zoals eventuele andere apps ….

Ik werk met een googlecast stick die met zijn HDMI stekker aangesloten staat op één van mijn TV HDMI ingangen aangesloten is en zo kun je dan naar je tv casten via een cast icoon die dan tevoorschijn komt in de app.

Reageer