Beantwoord

Proximus tv app

  • 29 januari 2018
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Sinds donderdag heb ik tuttimus pack,alles werkt vlot,snel,maar nu wilde ik de tvapp downloaden,maar inloggen lukt niet,terwijl ik de goede inloggegevens ingeef,inloggen op de website van proximustv gaat wel,maar als ik dan iets wil opnemen krijg ik melding van dat er zich fout heebt voorgedaan.En bij de bibliotheek is er melding De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Ik kan mat andere woorden de tvapp niet gebruiken op website,app of de win10 app

grtjs Hans
icon

Beste antwoord door SamuelD 29 januari 2018, 21:34

Hans,

Aanpassing gedaan in je profiel, je kan nu inloggen op de Proximus Tv app
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hans,

Aanpassing gedaan in je profiel, je kan nu inloggen op de Proximus Tv app
Ik heb hetzelfde probleem.
Inloggen op proximus tv lukt.. maar om 1 of andere technische reden kan ik geen live tv kijken.
Ik zou dit moeten verifiëren in MyProximus. Al verschillende keren voor gebeld, gechat,.. nog steeds geen resultaat!
Not authorized You must be logged in as a Proximus TV customer in order to proceed..
Ik ben al sinds februari klant. en al sinds December bezig met de aanvraag die ook moeilijk in orde kwam
Reputatie 7
Badge +4
stefferd
Kan je ons je vastlijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kunnen we dit voor je bekijken

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

Reageer