Beantwoord

Proximus tv app

  • 4 January 2018
  • 21 reacties
  • 284 Bekeken

Ik kan niet inloggen met mijn MyProximus gegevens voor de app die ik heb geïnstalleerd op mijn smartphone van Proximus tv. Hoe komt dit ? Die zou ik eerst moeten activeren op de MyProximus website maar weet niet hoe. Mvg, Chris
icon

Beste antwoord door RobrechtB 5 January 2018, 13:40

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Chris, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Veel app plezier!
Dank u voor de snelle reactie. Dit apprecieer ik. En inderdaad zowel op de tablet als smartphone werkt de app uitstekend.
Hallo wij hebben sinds gisteren Proximus tv laten installeren maar nu wou ik graag via de app naar proximus tv kijken maar ik krijg altijd de melding dat dit nog geactiveerd moet worden via my Proximus.. dan ben ik eens gaan kijken en daar staat het wel op actief! Hoe kan ik dit oplossen ?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, kan je nu eens proberen aanloggen met je myproximus email? MVG, Wim
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat lukt ook niet krijg altijd de zelfde foutmelding
Reputatie 7
Badge +4
Maar heb je het nu net nog eens geprobeerd?
Ja ik heb het net nog eens geprobeerd
Het is nu terug in orden ze het werkt terug
Groetjes
Ik kan mij ook niet aanmelden op de tv app ga elke X weer naar het aanmeld scherm. En met de cloud app het Selfste probleem. Heb ze al opnieuw geïnstalleerd en gsm opnieuw opgestart werkt allemaal niet.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kevinvd, voor je proximus tv app is het nu inorde. voor je proximus cloud ga je wel eerst en account moeten aanmaken op myproximus. Deze zal inderdaad en error geven zolang je niet en account hebt aangemaakt. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Oke het werkt. Merci
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Ik kan me ook niet aanmelden op de Proximus TV app, ik krijg altijd de melding dat dit niet lukt met mijn MyProximus gegevens...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Noor, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Dag Wim, het is gelukt nu! Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Ik kan de app ook niet gebruiken. Nochtans geactiveerd en Beheerdersaccount.

Kunnen jullie dit nakijken
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem!
Ik kom steeds terug op het loginscherm terecht.
Wat dient er te gebeuren?
mvgErwin
Reputatie 7
Badge +4
Latem kan je me via een privé bericht even je klantennummer en je login van je MyProximus account doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste,

Ik kan ook niet inloggen via de proximus TV app.
Hij start op, ik kan gebruikersnaam en paswoord ingeven en dan zonder foutboodschap kom ik terug op inlog scherm.

Mvg Dirk
Reputatie 7
Badge +4
Dirk, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer