Beantwoord

Proximus TV app

  • 23 December 2017
  • 40 reacties
  • 1061 Bekeken

Ik heb een My-proximus account, ben zelf de beheerder, heb de Proximus TV app geïnstalleerd en krijg de melding
De accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Kijk na of de app Proximus TV geactiveerd is via My-proximus.
Wat heb ik over het hoofd gezien?
icon

Beste antwoord door LorentzV 4 January 2018, 15:34

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +6
djke1991, nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.
Reputatie 7
Badge +4
Erwin, kan je het nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.
Reputatie 7
Badge +6
Ceustermans, ik heb dit voor je nagekeken en rechtgezet. Onze excuses voor de hinder.
Reputatie 7
Badge +3
Nathalie C kan u even via volgende link klantgegevens of telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik hetgraag voor u na. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
En hier is dan de link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ter info: Je zal het zelfde moeten doen als wat ElsJ voorgesteld heeft aan Nathalie C -->
Nathalie C kan u even via volgende link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
klantgegevens of telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik hetgraag voor u na. Groeten Els
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

de "Tv Applicatie" staat nog niet geactiveerd op MyProximus. Kan u dit opnieuw nachecken?

Deze stappen uitvoeren:

1) op MyProximus --> naar " Proximus TV" ---> "TV Applicatie" (aanvinken)

2) op uw smartphone/ tablet/ laptop --> Proximus TV app downloaden -->app installeren

3) de log in + paswoord van de Proximus TV app zijn "hetzelfde als" die van uw MyProximus .

Groeten,

Aw
Reputatie 6
Badge +3
vooraleer u de stappen gaat uitvoeren , moet u eerst uw reeds gedownloaded TV app verwijderen op uw smartphone/ tablet/ laptop. En dan pas de stappen uitvoeren.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Davy,

In dat geval raad ik eerst de drie apps te verwijderen, de MyProximus app te herinstalleren en in te loggen, en daarna de twee andere apps, is waarschijnlijk verkeerd gelinkt.

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Davy,

In dat geval verwijder ik en voeg ik de App er even opnieuw aan toe. Dat kan enkele uren in beslag nemen, maar daarna zou het moeten werken.

Groetjes en een fijn weekend!
Lorentz.
Reputatie 6
Badge +3
Davy, we willen even natrekken of dit ondertussen al OK is. Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Davy, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Beste Aziz,

Ik heb zonet een privébericht gestuurd met m'n klantnummer.

Mvg,
Davy
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet.
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet.

De stappen in die link gaan over de myproximus app, dit topic hier gaat over de proximus tv app en website 😉
Reputatie 7
Badge +6
Steven DR, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.
Reputatie 7
Badge +4
Davy Decoo kan je dit nu nog even testen aub? Groetjes, Charlotte
Beste Charlotte,

Dit is in orde nu (zowel voor Proximus TV als Studio 100 Go), waarvoor dank!

Mvg,
Davy
Reputatie 7
Badge +4
Met veel plezier Davy. Fijne dag nog. Groetjes, Charlotte
Reputatie 7
Badge +6
Hey Niels, heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

vroeger werkte je TV app wel? Of had het nooit gewerkt?

Groeten, Aw
Erwin, kan je het nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.

Beste KimB, alles functioneert terug. Bedankt!
Kan u zeggen wat de oorzaak was, of is dit achtergrond (te technische) info?
Ze doen een aanpassing in je technisch profiel, maar wat die aanpassing juist inhoud werd hier nog niet medegedeeld.
ok. Voornaamste is dat alles terug werkt.
vg
Hallo

Ik zit met hetzelfde probleem zoals vermeld in de voorgaande posts. Het is niet mogelijk om me in te loggen in de Proximus TV app. Als ik via de website online wil kijken, krijg ik de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account."
Ik heb al geprobeerd de apps te verwijderen en opnieuw te installeren, maar telkens met hetzelfde resultaat.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Groeten

Reageer