Beantwoord

Proximus TV app

  • 23 December 2017
  • 40 reacties
  • 1061 Bekeken

Ik heb een My-proximus account, ben zelf de beheerder, heb de Proximus TV app geïnstalleerd en krijg de melding
De accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Kijk na of de app Proximus TV geactiveerd is via My-proximus.
Wat heb ik over het hoofd gezien?
icon

Beste antwoord door LorentzV 4 January 2018, 15:34

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ceustermans, ik heb dit voor je nagekeken en rechtgezet. Onze excuses voor de hinder.
Hallo

Ik zit met hetzelfde probleem zoals vermeld in de voorgaande posts. Het is niet mogelijk om me in te loggen in de Proximus TV app. Als ik via de website online wil kijken, krijg ik de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account."
Ik heb al geprobeerd de apps te verwijderen en opnieuw te installeren, maar telkens met hetzelfde resultaat.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Groeten
ok. Voornaamste is dat alles terug werkt.
vg
Ze doen een aanpassing in je technisch profiel, maar wat die aanpassing juist inhoud werd hier nog niet medegedeeld.
Erwin, kan je het nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.

Beste KimB, alles functioneert terug. Bedankt!
Kan u zeggen wat de oorzaak was, of is dit achtergrond (te technische) info?
Reputatie 7
Badge +4
Erwin, kan je het nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.
Hallo,

vroeger werkte je TV app wel? Of had het nooit gewerkt?

Groeten, Aw

Dag Aw, voorheen functioneerde alles perfect.
De android app werkt al meer dan een week niet. Officieel is er een ’probleem’ met de ’streaming server’. Binnenkort toch naar Telenet, even duur, maar er wordt no service geboden. Daar hebben ze geen duur ambtenaartjes
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

vroeger werkte je TV app wel? Of had het nooit gewerkt?

Groeten, Aw
Ik heb een My-proximus account, ben zelf de beheerder, heb de Proximus TV app geïnstalleerd en krijg de melding
De accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Kijk na of de app Proximus TV geactiveerd is via My-proximus.

Zelfde probleem en melding bij gebruik Proximus TV app, zowel bij tablet als laptop. Toeval of niet maar problemen zijn er gekomen na de storing begin januari. Voordien functioneerde alles perfect.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Niels, heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.
Hallo,
Ik kan me niet inloggen in Proximus tv app,hij springt telkens weer opnieuw op aanmelden!
Kan iemand me helpen?
Groetjes lies
hier van hetzelfde .. moest iemand me kunnen helpen? al 2x gebeld naar proximus en zou teleksn in orde zijn, maar dit is het niet. krijg hetzelfde probleem als Liesdem.
Reputatie 7
Badge +4
Met veel plezier Davy. Fijne dag nog. Groetjes, Charlotte
Beste Charlotte,

Dit is in orde nu (zowel voor Proximus TV als Studio 100 Go), waarvoor dank!

Mvg,
Davy
Reputatie 7
Badge +4
Davy Decoo kan je dit nu nog even testen aub? Groetjes, Charlotte
Beste ThomasP, kan je dit ook even voor mij nakijken?

Alvast bedankt !

Mvg,
Davy
Reputatie 7
Badge +6
djke1991, nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.
Steven DR, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.

TomasP, kan je dit aub ook voor mij nakijken? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Steven DR, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.
Inderdaad dit klopt, waarom ik die gepost heb is omdat in vele topics er dikwijls verschillende problemen gemeld worden in zijn varianten en niet altijd waar de TS mee vertrokken is, en wordt dit een mengelmoes van de MP app problemen en deze link geeft duidelijk uitleg over MP app probleem op een smartphone bvb.
Trouwens als je problemen hebt met de app op smartphone en ook op de app via website dan is er bijna altijd een tussenkomst van Prox nodig.
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet.

De stappen in die link gaan over de myproximus app, dit topic hier gaat over de proximus tv app en website 😉
Ook ik heb hetzelfde probleem.
De Proximus TV app werkt bij mij ook niet ondanks dat deze geactiveerd is in MyProximus.
Ik heb bovenstaande stappen al allemaal geprobeerd maar zonder resultaat... 😞
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet.
Vorige woensdag zijn ze bij mij ook proximus komen installeren, alles is oké, enkel de proximus tv app werkt niet (ook al staat het actief in myproximus. Herinstalleren en opnieuw koppelen werkt ook niet en via de website van proximustv.be werkt ook niet, ik krijg telkens dezelfde foutmeldingen zoals hierboven.
Beste Aziz,

Ik heb zonet een privébericht gestuurd met m'n klantnummer.

Mvg,
Davy

Reageer