Beantwoord

Proximus TV app

  • 23 December 2017
  • 40 reacties
  • 1061 Bekeken

Ik heb een My-proximus account, ben zelf de beheerder, heb de Proximus TV app geïnstalleerd en krijg de melding
De accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Kijk na of de app Proximus TV geactiveerd is via My-proximus.
Wat heb ik over het hoofd gezien?
icon

Beste antwoord door LorentzV 4 January 2018, 15:34

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Nathalie C kan u even via volgende link klantgegevens of telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik hetgraag voor u na. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
En hier is dan de link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo,
Ik kan me niet inloggen in Proximus tv app,hij springt telkens weer opnieuw op aanmelden!
Kan iemand me helpen?
Groetjes lies
Ter info: Je zal het zelfde moeten doen als wat ElsJ voorgesteld heeft aan Nathalie C -->
Nathalie C kan u even via volgende link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
klantgegevens of telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik hetgraag voor u na. Groeten Els
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

de "Tv Applicatie" staat nog niet geactiveerd op MyProximus. Kan u dit opnieuw nachecken?

Deze stappen uitvoeren:

1) op MyProximus --> naar " Proximus TV" ---> "TV Applicatie" (aanvinken)

2) op uw smartphone/ tablet/ laptop --> Proximus TV app downloaden -->app installeren

3) de log in + paswoord van de Proximus TV app zijn "hetzelfde als" die van uw MyProximus .

Groeten,

Aw
Reputatie 6
Badge +3
vooraleer u de stappen gaat uitvoeren , moet u eerst uw reeds gedownloaded TV app verwijderen op uw smartphone/ tablet/ laptop. En dan pas de stappen uitvoeren.
Bedankt voor je reactie!
Ik kan nog steeds niet op Proximus tv,bij my Proximus staat tv applicatie grijs en staat er bij:binnenkort beschikbaar
Hallo,

Ik kan ook niet inloggen op de Proximus tv app, hij springt na het invoeren van m'n myproximus login/pass telkens weer opnieuw op aanmelden.

Ook inloggen op de wanagogo app lijkt niet te werken, bij inloggen krijg ik melding "Het lijkt erop dat u geen abonnee bent van Wanagogo pass" (terwijl ik de All Kids bundel al een tijdje heb)

Beide staan echter wel gelinkt als ik kijk bij m'n producten op myproximus.

Kan iemand me helpen?
Mvg,
Davy
Reputatie 6
Badge +3
Dag Davy,

In dat geval raad ik eerst de drie apps te verwijderen, de MyProximus app te herinstalleren en in te loggen, en daarna de twee andere apps, is waarschijnlijk verkeerd gelinkt.

Groetjes,
Lorentz.
Beste LorentzV,

Bedankt voor uw reactie maar helaas lost dit het probleem niet op na uitvoeren van deze handelingen. Ik heb ProximusTV nu ook even via de pc geprobeerd (dus niet via de apps), daar krijg ik telkens de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." terwijl dit goed lijkt te staan op mijn account.

Kan dit rechtgezet worden aub?

Mvg,
Davy
Reputatie 6
Badge +3
Dag Davy,

In dat geval verwijder ik en voeg ik de App er even opnieuw aan toe. Dat kan enkele uren in beslag nemen, maar daarna zou het moeten werken.

Groetjes en een fijn weekend!
Lorentz.
Beste LorentzV,

Helaas, ik heb nu opnieuw geprobeerd om live te kijken via de website www.proximustv.be, na inloggen met m'n MyProximus account krijg ik opnieuw de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.", krijg ik telkens van zodra ik iets selecteer om te bekijken.

Bij Wannagogo heb ik hetzelfde, bij de website "https://go.studio100.com/" log ik in met MyProximus account, maar van zodra ik iets selecteer waarvoor ik de Pass nodig heb, krijg ik de melding "Helaas, om dit item te bekijken heb je een Studio 100 Go pass nodig, vraag een Studio 100 Go pass aan bij Proximus."

Lijkt me nog niet opgelost

Mvg,
Davy
Reputatie 6
Badge +3
Davy, we willen even natrekken of dit ondertussen al OK is. Groeten. Jan
Beste JanDe,

Nee, dit is nog steeds niet OK, zie m'n vorige reactie van gisteren.

Mvg,
Davy
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Davy, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Beste Aziz,

Ik heb zonet een privébericht gestuurd met m'n klantnummer.

Mvg,
Davy
Vorige woensdag zijn ze bij mij ook proximus komen installeren, alles is oké, enkel de proximus tv app werkt niet (ook al staat het actief in myproximus. Herinstalleren en opnieuw koppelen werkt ook niet en via de website van proximustv.be werkt ook niet, ik krijg telkens dezelfde foutmeldingen zoals hierboven.
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet.
Ook ik heb hetzelfde probleem.
De Proximus TV app werkt bij mij ook niet ondanks dat deze geactiveerd is in MyProximus.
Ik heb bovenstaande stappen al allemaal geprobeerd maar zonder resultaat... 😞
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet.

De stappen in die link gaan over de myproximus app, dit topic hier gaat over de proximus tv app en website 😉
Inderdaad dit klopt, waarom ik die gepost heb is omdat in vele topics er dikwijls verschillende problemen gemeld worden in zijn varianten en niet altijd waar de TS mee vertrokken is, en wordt dit een mengelmoes van de MP app problemen en deze link geeft duidelijk uitleg over MP app probleem op een smartphone bvb.
Trouwens als je problemen hebt met de app op smartphone en ook op de app via website dan is er bijna altijd een tussenkomst van Prox nodig.
Reputatie 7
Badge +6
Steven DR, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.
Steven DR, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.

TomasP, kan je dit aub ook voor mij nakijken? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
djke1991, nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.
Beste ThomasP, kan je dit ook even voor mij nakijken?

Alvast bedankt !

Mvg,
Davy

Reageer