Beantwoord

Proximus TV - app


Wanneer ik mij wil aanmelden in de Proximus TV app krijg ik steeds de melding dat mijn gegevens opgeladen worden, waarna het scherm terug veranderd naar het inlogscherm. Dit blijft zich herhalen, ook al geeft ik login en paswoord verschillende keren in.
Ik heb de app al verschillende keren opnieuw gedownload, zonder resultaat.
Als ik de oude app (TV Overal) gebruik, kan ik wel kijken..
Hoe kan dit verholpen worden?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door RobrechtB 7 April 2017, 14:09

Bekijk origineel

37 reacties

Hier ook zelfde probleem met deze app..
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kathy, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Marc, dit zou nu moeten werken. MVG, Wim
Dag Kathy, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim

Opgelost, bedankt
Ik heb hetzelfde probleem... Mvg Julos
Reputatie 7
Badge +4
Dag Julos, dit zou nu in orde moeten zijn. MVG, Wim
Ja het werkt. hartelijk dank! Julos
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Hallo Wim VL,

Heeft dit nog altijd te maken met de naamgeving van het apparaat waar je mee inlogt op PX-TV applicatie?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, dit is gewoon een instelling van hun account.
Ik heb net het zelfde probleem, hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +4
Sam, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer