Vraag

proximus tv android V7 alternatieve zenderlijst wissen

  • 26 May 2021
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo, ik heb in de instellingen van mijn V7 Android decoder de alternatieve zender lijst NL geselecteerd maar vind deze lijst niet goed. Hoe kan ik deze terug uitschakelen ? Heb mijn decoder al een reset gegeven maar blijf de lijst behouden!


6 reacties

Reputatie 3
Badge

Hallo, ik heb in de instellingen van mijn V7 Android decoder de alternatieve zender lijst NL geselecteerd maar vind deze lijst niet goed. Hoe kan ik deze terug uitschakelen ? Heb mijn decoder al een reset gegeven maar blijf de lijst behouden!

Op de zelfde plaats kan je het uit zetten. Voor de rest kan je jammer genoeg niets doen. 

kan je ook zelf een zenderslijst samenstellen ? vroeger kon dat op telenet met orange via favorieten. Bij proximus vind ik bij instellingen tips zebders toevoegen aan favorieten maar da werkt precies niet.

Reputatie 3
Badge

kan je ook zelf een zenderslijst samenstellen ? vroeger kon dat op telenet met orange via favorieten. Bij proximus vind ik bij instellingen tips zebders toevoegen aan favorieten maar da werkt precies niet.

Jammer maar helaas kan dit nog niet. Zou wel op de planning staan. Maar geen termijn gekend. 

Er zijn inderdaad al verschillenden die dit gemeld hebben dat dit met die favorieten ook niet werkt niettegenstaande het  onder de sticky “stand van zaken V7 decoder” wel aangegeven staat.

Hoi,

Ik heb ook een V7 decoder en de alternatieve zenderlijst geselecteerd.

Ik zie hier dat je dit zou kunnen aanpassen op dezelfde plaats waar ik deze lijst geselecteerd heb.

Maar ik vind hier nergens een optie om dit uit te zetten... Wat moet ik dan juist doen om dit terug standaard te zetten?

Alvast bedankt!! 

Groetjes! 

Hallo, ik heb in de instellingen van mijn V7 Android decoder de alternatieve zender lijst NL geselecteerd maar vind deze lijst niet goed. Hoe kan ik deze terug uitschakelen ? Heb mijn decoder al een reset gegeven maar blijf de lijst behouden!

 

Hoi, 

Is het jou gelukt om dit aan te passen? Zo ja, hoe heb je dit gedaan? 

Ik heb namelijk hetzelfde probleem... 

Tipik staat nu op nr 26 en studio 100 staat ergens achteraan rond nr 250…

Groetjes! 

Reageer