Beantwoord

Proximus TV


Reputatie 6
Badge +1
https://www.proximus.be/tv/nl/televisie/tv-gids
De vernieuwde site lijkt me op Windows/Chrome nooit uitgetest...
En ook: ik moet nu elke dag opnieuw aanloggen op de site.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door SamuelD 28 May 2019, 17:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

22 reacties

ben je zeker dat je cookies niet gewist worden in je browser,

  • Tijdelijke cookies (of ‘session’ cookies) worden tijdelijk opgeslagen in je browser of app. Zodra je je browser of app sluit worden die cookies automatisch gewist.
  • Permanente cookies (of ‘persistent’ cookies) blijven op je computer of mobiele apparaat staan, ook als je de browser of de app sluit. Ze maken het mogelijk je te herkennen tijdens latere bezoeken. Ze blijven op je apparaat staan tot hun einddatum bereikt is, een nieuwe versie van de cookie geïnstalleerd wordt, of je ze manueel verwijdert.
We zijn ondertussen 5 maand verder en ik moet nog elke dag opnieuw inloggen met naam & paswoord.Het vinkje “Aangemeld blijven” help NIET.
Wordt dit aangepakt?
Omgeving: Windows 10 met Google Chrome browser.

 

Reputatie 6
Badge +1
Los hiervan: In Chrome draait de TV-Gids ondertussen wel naar behoren.
Reputatie 6
Badge +1
Nu is het duidelijk: je moet (voorlopig) telkens opnieuw inloggen.
Reputatie 7
Badge +4
Keoky, Zonder details is het moeilijk voor ons om je probleem op te lossen. Welke problemen ondervind je nu nog ?
Zoals Samuel al schreef is het op dit ogenblik nodig om bij elke nieuwe browsersessie opnieuw in te loggen. Maar dan zou je wel zonder problemen in elke browser TV moeten kunnen kijken. Als dat niet het geval is, krijgen we graag meer details zodat we kunnen uitzoeken wat er foutloopt bij u.
Reputatie 6
Badge +1
Nog niet begrepen???
Wil je aub zélf jullie software uittesten.
Reputatie 7
Badge +4
Met de nadruk op "het zou".... niet dus.
De nieuwe Prox/TV werkt met geen enkele browser goed en op iPhone helemaal niet.
De antwoorden vd helpdesk zijn frustrerend!


Kan je even bevestiggen dat voor jou ook zoals Martin aangeeft het probleem is veholpen?

Kun je lezen?
Met de nadruk op "het zou".... niet dus.

Kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt?
Reputatie 7
Badge +4
Ter info: mss zijn ze weekend onderhoud werkzaamheden aan het uitvoeren (gebeurd wel meer tijdens het weekend) op de servers want het inloggen op proximustv.be werkt voor het ogenblik niet het raddertje blijft maar draaien op verschillende browsers.

EDIT: is blijkbaar opgelost werkt nu wel in de verschillende browsers !
Maar je moet wel nog altijd opnieuw inloggen na afsluiten van de browser!


Nog even ter info, het is inderdaad zo dat je met de huidige versie telkens opnieuw moet inloggen doordat de cookies volledig worden verwijderd wanneer de browser volledig is afgesloten. Met de huidige login pagina is er nog geen optie om de gebruikersnaam en wachtwoord op te slaan, dit zal wel beschikbaar worden in een toekomstige release.
Reputatie 6
Badge +1
Met de nadruk op "het zou".... niet dus.
De nieuwe Prox/TV werkt met geen enkele browser goed en op iPhone helemaal niet.
De antwoorden vd helpdesk zijn frustrerend!


Kan je even bevestiggen dat voor jou ook zoals Martin aangeeft het probleem is veholpen?

Kun je lezen?
Met de nadruk op "het zou".... niet dus.
Reputatie 7
Badge +4
Met de nadruk op "het zou".... niet dus.
De nieuwe Prox/TV werkt met geen enkele browser goed en op iPhone helemaal niet.
De antwoorden vd helpdesk zijn frustrerend!


Kan je even bevestigen dat voor jou ook zoals Martin aangeeft het probleem is veholpen?
Ter info: mss zijn ze weekend onderhoud werkzaamheden aan het uitvoeren (gebeurd wel meer tijdens het weekend) op de servers want het inloggen op proximustv.be werkt voor het ogenblik niet het raddertje blijft maar draaien op verschillende browsers.

EDIT: is blijkbaar opgelost werkt nu wel in de verschillende browsers !
Maar je moet wel nog altijd opnieuw inloggen na afsluiten van de browser!
Reputatie 6
Badge +1
Met de nadruk op "het zou".... niet dus.
De nieuwe Prox/TV werkt met geen enkele browser goed en op iPhone helemaal niet.
De antwoorden vd helpdesk zijn frustrerend!
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb ondertussen het bericht gekregen dat er een fix is toegepast die dit probleem van de baan helpt. Het zou dus opgelost moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb alvast deze feedback doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord of een update van hun krijg laat ik hier iets weten.
Reputatie 6
Badge +1
Juist Martin, dat is erin gesukkeld sedert de vernieuwde site van vorige week, erg vervelend.
Zo ben ik zeker dat het niet aan mijn instellingen ligt.
Nu heb ik eens de test uitgevoerd in Edge en inderdaad na een uur moet ik opnieuw inloggen.
Nu ga ik eens testen met browser firefox.
wordt vervolgd….
Met firefox nog erger na bevestigen van login en wachtwoord te bewaren moet ik terug inloggen na de browser af te sluiten en terug op te starten !!!!
Dat was vroeger zo niet!
wat is er resent gebeurd?
Martin, wat bedoel je met "blijf ik toch ingelogd" - ook na browser herstart? volgende dag?
Ja inderdaad ook na Browser herstart en de volgende dag .... maar zoals reeds gezegd weet ik dit niet voor de Crome browser aangezien ik die niet meer geinstalleerd heb, en binnenkort werkt de Edge browser die op de zelfde crome engine gebouwd zal zijn , dus heb ik niet direct de behoefte aan de crome browser in de toekomst want ik gebruik ook sosm Vivaldi die ook op deze engine gebouwd is , maar natuurlijk doet iedereen daar zijn goesting mee wat hij het liefst gebruik als browser hé ☺️
In chrome: Ik laat nu ook cookies toe aan "derden" - wat default "af" staat, wegens onveilig.
Hiermee blijf ik nu wél ingelogd na browser herstart...
De site blijkt zo zelfs alles beter weer te geven.
Ik ben benieuwd voor morgen.
Martin, bedankt om mee te zoeken!
NB: Ik_ook = Keoky
Reputatie 6
Badge +1
Heb Edge getest & cookies toegelaten - maar als ik Edge sluit & heropen moet ik weer inloggen.
Zoals ook in Chrome en ook in IE.
Neen, cookies worden niet gewist - ik kan ze trouwens opvragen.
Ik laat nu ook ns cookies toe aan "derden" - allicht nvt.
Martin, wat bedoel je met "blijf ik toch ingelogd" - ook na browser herstart? volgende dag?
Ik gebruik chrome niet meer maar op andere browsers zoals Edge , Opera, FF blijf ik toch ingelogd.

Is er geen instelling in chrome om cookies te wissen na afsluiten van de browser die aan staat ?
Reputatie 6
Badge +1
Beide heb ik reeds gecontroleerd, zijn OK.
Kan iemand me bevestigen dat hij/zij wél ingelogd blijft op Prox-TV site ???
wordt er niet gevraagd om de login gegevens op te slaan in je browser of staan je cookies mss uit