Vraag

Proximus Pickx werkt niet: account niet gekoppeld aan Proxiumus Pickx

  • 27 February 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Hoi, 

 

Ik wil inloggen op de Proximus Pickx app met mijn gegevens van My Proximus, maar ik krijg steeds de melding dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. Reeds geprobeerd met 2 verschillende toestellen en met de recenste versie van de app, maar helaas zonder succes.

 

Kunnen jullie kijken waar het probleem zit, zodat ik toegang krijg tot Proximus Pickx. 

 

Met vriendelijke groeten

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@rjacobs 

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

@GeertC  Het is gelukt. Helemaal top! Bedankt voor de snelle reactie en de hulp. 

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan!

 

Geert