Vraag

proximus pickx tv app


Beste,

 

proximustvpickx app blijft laden. Gewoon bij openen. Kan niet inloggen. Al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Ook al geprobeerd mijn account te koppelen aan het klantnummer maar dit werkt ook niet.

Kun je me helpen aub?


10 reacties

@stefkevancaillie heb je al een myproximus account aangemaakt vroeger of moet je dit nog doen en is dit niet gelukt 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

daar zouden dan al je producten moeten te voorschijn komen en ook je proximus pickx 

PS: indien het niet lukt, dan kunnen de prox medewerkers je morgen verder helpen als ze hier terug langskomen op het forum

 

 

Werkt het bv ook niet op http://proximuspickx.be op je laptop/pc bvb.

Op deze link lukt het wel, zelfs op mijn telefoon. Maar de app blijft hangen. Ik heb al een account. 

 

Er zijn er nog hoor die dit voor hebben, mss dat je best al vermeld of het over een iOS of Android toestel gaat zodat en onder welke OS versie je toestel draait waarop de pickx app rondjes draait, zodat de mensen van proximus zelf, dit morgen dan verder kunnen onderzoeken.

Mss toch nog en bijkomend vraagje uit interesse, heb je ooit op dit toestel op de pickx app per abuis met de verkeerde login/wachtwoord ingelogd?

Heb normaal altijd het juiste wachtwoord gehad. Het is een apple, de ios is 13.3

Ok bedankt voor de feedback.

Dan gewoon het verder onderzoek van Proximus morgen afwachten.

Ok, dank voor de hulp en reactie

Reputatie 2
Badge

Beste,

 

proximustvpickx app blijft laden. Gewoon bij openen. Kan niet inloggen. Al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Ook al geprobeerd mijn account te koppelen aan het klantnummer maar dit werkt ook niet.

Kun je me helpen aub?

Bij mij werkt het ook niet op IOS, pickx app gaat wel open, en soms krijg ik zelf het home screen geladen maar als een programma kies blijft het laden en komt er niets. Het heeft ooit wel gewerkt, maar vaak ook niet en blijkbaar zitten we nu in een dipje. Gelukkig heb ik nog een gewone decoder. 

Bij mij werkte het hele tijd wel ma dan plots niet meer en helpt niks meer. Hopelijk kunnen ze me morgen verder helpen. Dank voor de feedback 

Reputatie 7
Badge +4

@stefkevancaillie , met de login waarmee je hier bent ingelogd op het forum zie ik enkel een mobiel abo gelinkt.
Kan je de gegevens (klantennummer of lijnnummer waarop je vaste producten gelinkt zijn) even toevoegen aan je profiel?

Reageer