Vraag

Proximus Pickx meer dan 40 opnames verwijderd.

  • 5 November 2020
  • 11 reacties
  • 196 Bekeken

Via de server van proximus tv zijn er meer dan 40 opnames verwijderd van 4/9 tem 15/9, waaronder films en episodes van series, te veel om op te noemen en ik krijg te horen, PECH, sorry we kunnen je niet helpen.

Geen medewerking. Ik zou alle informatie over de verdwenen opnames moeten doorgeven. alsof ik niets beter te doen heb. Zij hebben het probleem veroorzaakt dus zij moeten het oplossen, als ze verwijderd zijn kan ik tenslotte niets zien, dus moeten ze mij eens uitleggen hoe ik dat kan meedelen wat er gewist is. Echt slim zijn ze daar niet echt.

Hopelijk kan ik hier iemand vinden van de 2e lijn die uiteindelijk wat kennis van zaken heeft, want meeste mensen bij proximus hebben geen benul waar ze over spreken, ik ken er meer van maar helpen doen ze dus helemaal niet. 

 

En dit is dus zeker niet de eerste keer, maar wel de ergste. 

 

Er zijn al jaren problemen met proximus maar dit is echt de druppel. Er komt echt geen verbetering.

Het is simpel geef de mensen meer ruimte om opnames voor langere periode te bewaren en zorg dat er een externe schijf kan worden aangesloten zodat de opnames ook thuis kunnen bewaard worden als backup. Maar het luid bij proximus, dat brengt geen geld op dus doen we dat niet.

Los dit op of ik ben weg. 


This topic has been closed for comments

11 reacties

heb je de hardisk al een uitgeswapt van je decoder en terug gestoken0

aan de linkerkant, gewoon op pijltje duwen, schijf draait er uit, vervolgens voorzichtig uit trekken, best toestel uitschakelen vooraleer je die handeling doet.

Reputatie 7
Badge +4

Zou het mogelijk zijn om je lijnnummer of klantennummer aan je profiel toe te voegen? Dan kunnen we dit even voor je nakijken.

Wij gaan weliswaar nooit zelf opnames gaan verwijderen, maar we kijken het graag even voor je na.

ER zit geen harde schijf in mijn toestel.

 

Bij “telefoon lijnnummer”, heb ik de lijnnummer van de tv geplaatst omdat er geen lijnnummer voor de tv staat. en ik heb het klantennummer ingevuld.

 

Ik weet van de klantendienst dat het een probleem met de server is. Ik zou moeten een lijst doorgeven maar het is veel om op te noemen en ik vind niet alles terug als je de lijst wenst kan ik ze hier posten.

Ok ik dacht dat het om een V5 decoder ging, ik laat dit verder aan de prox forummedewerkers over.

Proximus heeft mij opgebeld om te zeggen dat de opnames zijn teruggeplaatst, maar de opnames zijn niet zichtbaar via pickx online. ik check morgen eens maar zou u dat even kunnen nachecken, er stonden normaal meer dan 130 opnames op maar er staan er nog steeds maar 102 op.

pas maandag komen de mensen van proximus hier terug langs.

Ik heb veel moeite gedaan om deze lijst te vinden via het internet ik hoop dat ik niet teleurgesteld wordt. Gelieve al deze opnames zo snel mogelijk terug te plaatsen. Zo snel mogelijk want ik ben al veel opnames verloren omdat het allemaal zeer traag gaat bij proximus. 

 

 

11 september

 

Geostorm vier

Trainwreck vtm3

Phantom thread canvas

Extraction vtm 3

 

 

12 september

 

Power Rangers vtm3

Fast and furious 8 the fate of the furious  vtm

Notting Hill vtm2

Escape Room vtm3

Justice League  vier

 

 

13 september

 

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl   vtm

The Bridge on the River Kwai  vtm4

 

 

Series/rogrammas: (alles terugplaatsen tussen 8 en 15 september)

 

huizenjagers vakantiehuizen  vier   7, 8, 9, 10/9

the sky is the limit vijf   8/9

steenrijk straatarm  vtm 2  12, 14/9

jonge wolven  vtm 2  11/9

where the wild men are  canvas  6, 13/9

vetste vakantie  vtm    5, 12/9

last man standing  vtm   6, 12, 13/9

je hebt toch de bbox en de decoder al eens heropgestart door de decoder even stroomloos te zetten en dan eerst de bbox 10sec zonder stroom zetten en terug laten opstarten tot het DSL controlelampje continu blijft branden en dan de decoder onderstroom zetten en volledig laten opstarten.

ja dat heb ik al gedaan, maar het ligt niet aan de decoder omdat de opnames ook gewist zijn via pickx online waar ik voor het moment op kijk. Dus het ligt duidelijk aan de server waar de opnames gewist zijn.

Wordt er hier nog op gereageerd?  Er zijn al weer 4 dagen verlopen. En mijn opnames zijn nog steeds niet terug geplaatst !!!!

 

Mijn opnames zijn teruggeplaatst.