Vraag

Proximus Pickx crasht op Apple TV


Sinds vandaag crasht de Proximus Pickx app steeds bij het openen op de Apple TV. De app al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, alsook de Apple TV hersteld, probleem blijft…

 

Ben ik de enige met dit probleem? Of is er een update gebeurd van de app?

 

Mvg,

Dries.


124 reacties

Maandag pas kun je een reactie van een proximus forummedewerker verwachten, aangezien zij tijdens het weekend hier op het forum niet langskomen.

Badge

Ik heb hetzelfde probleem sinds vrijdag maar door een paar keer opnieuw te installeren heb ik het maximum aantal pickx gebruikers bereikt waardoor ik de app zelfs niet meer kan proberen openen.

inderdaad iedere keer je opnieuw installeert komt er ene bij, dit kunnen de Proximus medewerkers dan verwijderen als ze maandag hier terug langskomen, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag. 

Ik heb net hetzelfde probleem. Als je de Pickx app opent, sluit deze na 3 seconden weer. Om gek van te worden. Dit doet zich voor sinds de update van de app.

Reputatie 7
Badge +4

@Vennet @Wim19 Ik heb je Apple TV registraties terug verwijderd. Er staat er nu nog 1 actief voor Apple TV. 

@Vennet @Wim19 @Benitothys Kan je eens testen of het terug werkt als je instellingen > Apple ID > iCloud > Private Relay/Privédoorgifte uitschakelt op je Apple TV ?

 

@Vennet @Wim19 Ik heb je Apple TV registraties terug verwijderd. Er staat er nu nog 1 actief voor Apple TV. 

@Vennet @Wim19 @Benitothys Kan je eens testen of het terug werkt als je instellingen > Apple ID > iCloud > Private Relay/Privédoorgifte uitschakelt op je Apple TV ?

 

Ik wou dit net testen, maar merk dat de app weer werkt zonder iets te doen 👍

De app werkt inderdaad terug zonder problemen.

Helaas. Het probleem is al terug…

Ik heb hetzelfde probleem sinds dit weekend.

 

de vpn- private relay optie zie ik niet op een apple tv (apple tv 4k met ios15)

Zelfde probleem hier. Sinds vorige week, dan even zonder reden opgelost maar sinds gisterenavond opnieuw zelfde probleem. Pickx opstarten en na enkele seconden sluit het terug af… die opties die hierboven vermeld worden vind ik ook niet terug onder instellingen.

ik weet niet of die instellingen bestaan voor Apple TV?

Het staat er effectief niet …

Zelfde probleem hier, en die instelling bestaat helemaal niet

Op dit moment zonder aanwijsbare oorzaak terug opgelost…

Sinds gisteravond hetzelfde probleem hier. Bij het openen van de pickx app op Apple TV sluit deze na een paar seconden vanzelf. Is het bij jullie reeds opgelost? 

Nu is het probleem weer weg. En inderdaad die instelling is er niet op Apple TV.

Wat ik ook merk is dat de opnames niet updaten zolang de app open staat. Je moet deze geforceerd afsluiten door naar boven te slepen en dan terug de app opstarten. De opnames zijn dan wel actueel. Maar dan duikt soms bovenstaand probleem terug op en sluit de app na 3 seconden.

Sinds gisteravond hetzelfde probleem hier. Bij het openen van de pickx app op Apple TV sluit deze na een paar seconden vanzelf. Is het bij jullie reeds opgelost? 

Hier al enkele dagen zelfde fenomeen, vanalles geprobeerd maar geen oplossing, jij wel?

 Vandaag Apple TV 4K geïnstalleerd. Eerst werkte hij perfect. Dan plots werd ik er na 3 seconden uit gegooid. Gelukkig zag ik hier op het forum dat ik niet de enige (on)gelukkige ben.
@HadewychT Kan jij mijn ‘max’ aantal toestellen resetten, ajb? en is het probleem zelf ook opgelost? 

Hier net hetzelfde probleem. 

Maanden geen problemen gehad met app op Apple TV, wel problemen met traag internet.

Vandaag bbox de dubbele WiFi verbinding uitgezet en toch maar voor de zekerheid met utpkabel van Apple TV in laptop gestoken voor snellere verbinding.

Nu ondertussen crasht de Pickx app na 3 seconden en na opnieuw te installeren blijft het probleem.

Geen idee of dit een verband is..

@proximus kunnen jullie dit oplossen, alsook een deftige WiFi snelheid garanderen? Dat ik niet steeds ‘blijf hangen’ bij bv een teams vergadering.

 

Groeten Neal 

@HadewychT hebben jullie hier een update over?

de app werkt nog steeds niet

Vandaag opnieuw zelfde probleem hier. Gisterenavond ging die dan plots weer wel normaal functioneren, nu opnieuw eruit na 3 seconden. Heb al appletv herstart, alle apps effectief afgesloten, zo snel ik kon uitgelogd op Pickx app, terug aangemeld, want zolang je niet aangemeld bent sluit hij niet af. Het is pas bij het inladen van alle zenders bvb op het startscherm dat hij er na enkele seconden uitgaat…

Bij mij is er nog steeds niets veranderd, maximaal drie seconden Pickx kijken. Herinstalleren helpt ook niet. 

Reputatie 1

Hier ook sinds 2 dagen hetzelfde probleem, de app sluit zich na 3 seconden. Dit nadat de Proximus Pickx app automatisch geüpdatet is naar de laatste versie 1.5.1.

graag snel een oplossing want zo kan ik geen tv meer kijken.

Reputatie 2

Idem. Voorlopig opgelost door de app niet meer af te sluiten. Je moet wel geluk hebben dat hij eerst al eens correct is opgestart.

Reputatie 3
Badge

Net hetzelfde probleem. Herinstallatie of 200 keer heropstarten helpt niet. IK was al ZOO BLIJ…. de app was een paar maanden stabiel.

Reageer