Vraag

Proximus pickx app werk niet - stream niet beschikbaar


Beste

De Proximus Pickx app werkt niet meer. 

Telkens verschijnt “stream niet beschikbaar” op het scherm van de smartphone.

Heb app al verwijdert en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. 

Alvast bedankt, 

Melissa Ceuppens


17 reacties

Is een gekend probleem op iOS toestellen en waar de Proximus ingenieurs mee bezig zijn tot het bieden van een definitieve oplossing.

Heb zelf ook hetprobleem met pickx 5.5.3 op mijn iPhone

Is godverdoemme klote hoor, streaming valt om de Haverklap  uit,wil in Frankrijk live kijken ….niet dus…. Apps als vtm go en vrt nu werken daarentegen prima….shame on you Proximus 

Tip:  mss als je kan en een laptop bij hebt om via de webversie te kijken →  http://proximuspickx.be 

Reputatie 7
Badge +4

@FRANS_011 Heb je de mogelijkheid om eens te testen via laptop op www.proximus.be/pickx of op een andere gsm/tablet ? Heb je het probleem dan ook ?
Heb je dit probleem op dat toestel ook als je in België bent ? 

Beste

De Proximus Pickx app werkt niet meer. 

Telkens verschijnt “stream niet beschikbaar” op het scherm van de smartphone.

Heb app al verwijdert en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. 

Alvast bedankt, 

Melissa Ceuppens

Oke, blij dat ik niet de enige ben met dit probleem... hopelijk doen ze wel een beetje door met "een oplossing zoeken"

🎯Op den duur ga ik nog moeten denken dat ik de enige ben bij wie het wel nog werkt :relaxed:

Streaming van mijn smartphone (samsung) werkt niet, van mijn tablet (ook samsung) wel, maar na een tijdje valt de streamming uit. Proximus?

Reputatie 7
Badge +4

@johan deloof Heb je dit probleem enkel met de pickx app of ook als je andere zaken streamt ? Ik heb je wifiverbinding al nagekeken en die ziet er in orde uit. 

Er wordt op de moment wel gewerkt aan een verbetering van de pickx app, vooral op vlak van casting. Meer info vind je hier

Hallo Hadewych, ik streamde niet via mijn persoonlijke wifi jn Belgie, maar via mijn wifi in mijn tweede verblijf in Spanje. Het betreft wifi over de kabel (fiber) met een snelheid van 250 mbps. Ik stream met het google tv toestel.

 

Zowel TV Vlaanderen als Telenet hebben hun app beschikbaar op google tv rechtstreeks zonder tussenkomst van een ander toestel, vtm go en vrt nu eveneens. Komt proximus eveneens beschikbaar?

Reputatie 5

 

 

Zowel TV Vlaanderen als Telenet hebben hun app beschikbaar op google tv rechtstreeks zonder tussenkomst van een ander toestel, vtm go en vrt nu eveneens. Komt proximus eveneens beschikbaar?

Dat hebben ze 2 jaar geleden aangekondigd op dit forum maar of dit er ooit komt betwijfel ik.

Reputatie 7
Badge +4

@johan deloof Wat betreft het casten komt er normaalgezien volgende week een update van de app. 

Over de app rechtstreeks op Google TV heb ik nog geen info ontvangen. 

Beste

De Proximus Pickx app werkt niet meer. 

Telkens verschijnt “stream niet beschikbaar” op het scherm van de smartphone.

Heb app al verwijdert en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. 

Alvast bedankt, 

Melissa Ceuppens

bij mij hetzelfde probleem en al 5 keer gebeld naar proximus en werkt nog steeds niet

Reputatie 5
Badge +2

@wivi Is dit op alle zenders of maar bepaalde?

Op alle zenders ,en als ik via de website ga komt erop oeps er ging iets mis ??

We hebben al alles geprobeerd ,al jaren op deze tablet geen problemen er zit android 7opdus dit is ook in orde.

En bij proximus is er ook geen oplossing ;er was zelfs een medewerker die zei dat we maar een ander toestel miesten kopen want de onze is niet compatibel omdat erop kwam stream niet beschikbaar .??

Dit is echt onzin

Grt viviane

Reputatie 5
Badge +2

@wivi Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Wij krijgen nu ook in Spanje al gans de tijd Stream werkt niet Error:7  App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

@wivi Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

dat hebben we reeds al verschillende keren gedaan ,zelfs tablet gereset en ook de modem gereset.

Reageer