Vraag

Proximus Pickx app verschillende afleveringen van zelfde programma bekijken

  • 13 September 2022
  • 10 reacties
  • 199 Bekeken

Is het mogelijk om via de app van Proximus Pickx meer opgenomen afleveringen van hetzelfde programma te bekijken? Zo ja, op welke manier kan dat? Nu kan ik enkel de laatst opgenomen aflevering afspelen als ik via de app wens te kijken ondanks dat er vermeldt wordt dat er meerdere afleveringen van aanwezig zijn (specifiek aantal afleveringen wordt genoemd).

Bedankt voor de info.


10 reacties

staan ze nog allemaal op je decoder en kun je ze daar bekijken.

@Martin  Op de decoder is het mogelijk om meerdere afleveringen van hetzelfde programma te bekijken. Daarom de vraag of het mogelijk is deze meerdere afleveringen ook via de app te bekijken en niet alleen de laatst opgenomen aflevering van hetzelfde programma. Want in de app wordt er wel aangegeven dat er meerdere afleveringen (specifiek aantal wordt genoemd) van hetzelfde programma zijn.

En je ziet de meerdere opgenomen aflevering wel staan in je pickx app.

Mss toch eens de decoder heropstarten door zijn spanning even te onderbreken, het is mss een kwestie van synchroniseren.

Anders zal het afwachten worden tot een Prox medewerker (moderator) je hier kan verder helpen.

Edit: ik zie dat je reeds geantwoord hebt op de vraag die ik nog aan het stellen was 😊

@Martin  bij een bepaald programma zie ik staan dat er bijvoorbeeld 7 afleveringen opgenomen zijn, maar enkel de laatst opgenomen aflevering is zichtbaar en afspeelbaar.

@HadewychT 

Heeft u een idee wat de oorzaak kan zijn dat ik op de app van Proximus Pickx bij meerdere opgenomen afleveringen van een programma enkel het laatst opgenomen programma kan bekijken?

Reputatie 7
Badge +5

@rsca_rsca Kan je ze zien en afspelen via de website? 

@rsca_rsca Kan je ze zien en afspelen via de website? 

 

@DaisyS  Ja, ik kan ze wel zien en afspelen via de website.

Reputatie 7
Badge +5

@rsca_rsca Op welk toestel is dit? Heb je de app al eens gewist en opnieuw geïnstalleerd? 

De app van Proximus Pickx wordt op oudere tablets gebruikt. We kunnen in ieder geval de opnames desgewenst via de decoder en de website bekijken. Bedankt @DaisyS en @Martin om mee te zoeken naar een mogelijke oplossing.

Update: op de app Proximus Pickx op de gsm zie ik wel meerdere opnames van hetzelfde programma. De app op de tablet ontvangt geen updates meer. Maar ik kan opnames dus zowel op gsm als via de decoder bekijken en dat is prima zo.

Reageer