Beantwoord

proximus pickx app op ipad

  • 8 April 2021
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Sinds gisterenavond geeft de Proximus pickx app op onze iPad aan 'stream niet beschikbaar, probeer opnieuw.

 

Ik heb de iPad reeds volledig afgesloten en opnieuw opgestart. De app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. De locatie staat ingesteld op Brussel. De Proximus pickx app staat bij mijn producten in Myproximus. Daarvoor werkte de app wel. Stappen gevolgd op hulp en die stuurde me door naar forum. Wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Martin 8 April 2021, 09:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi @Martin  @PM83 dit probleem is momenteel in onderzoek
onze excuses voor het ongemak
onze IT teams proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen

Is het pickx versie 5.5.3 die je hebt want blijkbaar is het opgetreden bij deze versie.

@Proximus-forummedewerkers is dit probleem in onderzoek ?

foutmelding “stream not available” 

@Martin  ja het is die versie.

Heb al een week hetzelfde probleem, met dezelfde versie. Heb al van alles geprobeerd.

Dank Proximus om uw klanten niet op de hoogte te brengen...😡

Reageer