Vraag

Proximus pickx app

  • 4 July 2020
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Beste, 

Ook hier werkt de pickx app niet, altijd de volgende melding " deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv account" hoe kan ik dit in orde maken? 


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 


hi, kan je je klantennnr van je vaste diensten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik het nodige

In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Marcdorien 

Je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Als je vaste producten gekoppeld zijn in je MyProximus (www.Myproximus.be). dan zou dit normaal moeten werken .
(Je Pickx app moet gelinkt zijn aan je klantennummer waar je vaste producten op staan.)

dan werkt de webversie ook niet als dit niet in orde is → www.myproximus.be 

Maar dikwijls moet proximus een setting doen , dit zal pas voor maandag zijn als ze hier terug op het forum langskomen.

Bij deze is mijn klantennummer vermeld in mijn profile 👍

Het is in orde! Bedankt!