Ik krijg de melding:deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account wat moet ik doen?
Geprobeert, gaat nog niet mvg
Men klanten nummer staat er in
hi
dan bekijken we dit verder voor je
Ter bijkomende info:
i.v.m. invullen van je forumprofiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Wachten tot er iemand van Proximus maandag op het forum komt, die zal dat zeker oplossen.
Toch zeker als hij u als klant gemakkelijk kan vinden via uw Proximus forum. Vul daarom uw forumprofiel zo veel mogelijk aan met liefst klantennummer, telefoon, gsm, mailadres, …. Dan gaat het rapper!
Enkel de Proximus medewerkers kunnen die koppeling maken, deze komen pas maandag terug op dit forum.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.