proximus pickx

  • 27 June 2020
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Ik krijg de melding:deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account wat moet ik doen?


7 reacties

Geprobeert, gaat nog niet mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Stefaan kn  kan je de app nu nog even proberen ?

Men klanten nummer staat er in 

Reputatie 7
Badge +4

hi @Stefaan kn  kan je je klantennr van je tv abo toevoegen aan je profile ?
dan bekijken we dit verder voor je

Ter bijkomende info:

 i.v.m. invullen van je forumprofiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 6
Badge +2

Wachten tot er iemand van Proximus maandag op het forum komt, die zal dat zeker oplossen.

Toch zeker als hij u als klant gemakkelijk kan vinden via uw Proximus forum. Vul daarom uw forumprofiel zo veel mogelijk aan met liefst klantennummer, telefoon, gsm, mailadres, …. Dan gaat het rapper!

Reputatie 6
Badge +3

Enkel de Proximus medewerkers kunnen die koppeling maken, deze komen pas maandag terug op dit forum.

Reageer