proximus pickx

  • 27 June 2020
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Ik krijg de melding:deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account wat moet ik doen?


7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Enkel de Proximus medewerkers kunnen die koppeling maken, deze komen pas maandag terug op dit forum.

Reputatie 6
Badge +2

Wachten tot er iemand van Proximus maandag op het forum komt, die zal dat zeker oplossen.

Toch zeker als hij u als klant gemakkelijk kan vinden via uw Proximus forum. Vul daarom uw forumprofiel zo veel mogelijk aan met liefst klantennummer, telefoon, gsm, mailadres, …. Dan gaat het rapper!

Ter bijkomende info:

 i.v.m. invullen van je forumprofiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +4

hi @Stefaan kn  kan je je klantennr van je tv abo toevoegen aan je profile ?
dan bekijken we dit verder voor je

Men klanten nummer staat er in 

Reputatie 7
Badge +4

@Stefaan kn  kan je de app nu nog even proberen ?

Geprobeert, gaat nog niet mvg

Reageer