Wanneer ik de app start krijg ik een zwart scherm gedurene een tijdje, en daarna kom ik terug op mijn bureaublad. Heb mijn toestel reeds uitgeschakeld, app verwijderd en terug geinstalleerd, maar alles is hetzelfde gebleven. Wat nu? Overstappen naar Telenet?
mss zou het ook lukken door de app gewoon opnieuw te installeren zoals het toch dikwijls ook opgelost is op die manier.
Probeer ook eens de cache leeg te maken van de Pickx app. Voor ios zie hier: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/ en voor android: https://www.nokia.com/phones/nl_be/support/topics/popular-topics/how-can-i-clear-the-cache-of-an-installed-app Herstart nadien je tablet en herinstalleer opnieuw de app. De meest logische reden dat die wan er bijgekomen is omdat in jouw bericht je begint met wanneer wat kan overeenkomen met de 3 letters wan.
Als je probeert op laptop of pc in je browser op http://proximmuspickx.be werk het dan wel
Hoe die wan erbij gekomen is weet ik niet, ik start de app op op mijn tablet
als je probeert via een laptop http://proximmuspickx.be werkt het dan
of is het via een laptop dat je probeert, een beetje verwarrend omdat je spreekt van “app”
en wat bedoel je met pickxWan.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.