Vraag

proximus pickx

  • 14 April 2020
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Wanneer ik de app start krijg ik een zwart scherm gedurene een tijdje, en daarna kom ik terug op mijn bureaublad. Heb mijn toestel reeds uitgeschakeld, app verwijderd en terug geinstalleerd, maar alles is hetzelfde gebleven. Wat nu? Overstappen naar Telenet?


6 reacties

als je probeert via een laptop  http://proximmuspickx.be werkt het dan 

of is het via een laptop dat je probeert, een beetje verwarrend omdat je spreekt van “app” 

en wat bedoel je met pickxWan.

Hoe die wan erbij gekomen is weet ik niet, ik start de app op op mijn tablet

Als je probeert op laptop of pc in je browser op  http://proximmuspickx.be werk het dan wel

Reputatie 6
Badge +3

Probeer ook eens de cache leeg te maken van de Pickx app. Voor ios zie hier: https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/ en voor android: https://www.nokia.com/phones/nl_be/support/topics/popular-topics/how-can-i-clear-the-cache-of-an-installed-app Herstart nadien je tablet en herinstalleer opnieuw de app. De meest logische reden dat die wan er bijgekomen is omdat in jouw bericht je begint met wanneer wat kan overeenkomen met de 3 letters wan.

mss zou het ook lukken door de app gewoon opnieuw te installeren zoals het toch dikwijls ook opgelost is op die manier.

Reputatie 7
Badge +4

Lukt dit op een ander toestel wel? Want ik zie je account perfect gelinkt. 

Reageer