Vraag

proximus pickx

  • 31 maart 2020
  • 10 reacties
  • 143 Bekeken

Hoe komt het dat ik niet alle programma's die ik heb opgenomen op de decoder kan bekijken via Proximus picks


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Sabrina

 

Niet elke zender laat ons de optie toe om deze op een andere content dan de decoder af te spelen.

Reputatie 1
Badge

Ik kan helemaal geen opgenomen programma’s bekijken via pickx. Vroeger stond er ergens een knop maar schijnbaar is  dier nu weg.

@Sabrinaenvince kijk hier eens > hoe uw TV-opnames bekijken

PS: net gekeken op mijn laptop op http://proximuspickx.be 
en inderdaad is blijkbaar verdwenen !

Straks als iemand van het proximus team hier de draad opneemt kunnen ze ons verder helpen.

Reputatie 4
Badge +1

Zopas gekeken in android met de app ze staan daar nog.

Via de browser denk ik dat het niet lukt als de opnames ook via de decoder te zien zijn. En dat zijn bij mij alle opnames.Zou toch morgen bevestgd moeten worden door Px.

En  via http://proximuspickx.be ?

Reputatie 4
Badge +1

Zie hierboven.

Reputatie 4
Badge +1

Maar in linux met chrome gaat dat wel : inloggen, mijn video’s en dan opnamen. Ze staan er allemaal in. Een kortstondig mankement? 

Inderdaad zolang zal die bug nog niet bestaan, we zullen moeten wachten of Proximus dit probleem kent!

Reputatie 4
Badge +1

Het is een beetje identiek aan het probleem van de “Bad request…..” , soms heb je de fout, soms niet. En soms zie je de opnames staan en soms niet. Precies in gelijkaardige omstandigheden. Ik denk dat het te zien heeft met de ontwikkeling van software ; in welke omstandigheden moet het werken en wordt het getest.

Update: “mijn video’s” is terug zichtbaar op  http://proximuspickx.be !

Reageer