Beantwoord

Proximus Pickx

  • 10 January 2020
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Ik heb recent een nieuw familus abonnement. Wanneer ik proximus pickx probeer aan te melden krijg ik de melding dat er geen Pickx account gekoppeld is aan mijn account...

icon

Beste antwoord door HadewychT 10 January 2020, 13:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Peter ciucas Zou nu ook voor jou in orde moeten zijn.

Ter info: aangezien je nog maar juist klant bent zou het kunnen dat alles nog niet doorgestroomd is en al je producten nog niet gekoppeld zijn aan je myproximus account.
Maar morgen als de mensen van Proximus zelf hier terug langskomen zullen ze dit wel kunnen in orde berengen voor u.

Beste, 

Ik heb hier hetzelfde probleem ben juist klant bij jullie en alsnog staat er bij mijn account administrator kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt. 

Mvg, Peter 

Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan u het testen aub ?

Dit is inderdaad in orde, bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan u het testen aub ?

Reageer